Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa mua! Lapsimessuista asiaa

Vierailija
25.04.2012 |

Joudun ottaa vaunut mukaan, onko siellä ihan tajuttoman ahdasta vaunuille?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasta ilman vaunujakin, muutenkin vastenmielinen tapahtuma.

Vierailija
2/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti mieluummin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perjantaina, jolloin ei ole mielestäni ollu mitenkään erityisen ahdasta. Tietty en tungekaan meandi- yms. ryysiskojuihin haalimaan niitä ihkuja alerättejä...

Vierailija
4/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta hirveä ryysis siellä on, kerran olen ollut lasten kanssa ja toista kertaa en mene.

Vierailija
5/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi parkista saa kuulemma lainaan Baby Björnin rintarepun messukierroksen ajaksi, jos siis suostuu lastaan sellaiseen laitteeseen edes pariksi tunniksi kiinnittämään.

Toivoisin että ihmiset, joiden on muka ihan pakko tulla tukkimaan minkään valtakunnan messuja tai kirppiksiä lastenvaunuineen, ymmärtäisivät jäädä kotiin. Ei sota yhtä miestä kaipaa. Ei yksinkertaisesti voi olla pakkotilannetta ottaa vaunut mukaan.

Vierailija
6/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa tosiaan käyttää kantoliinaa, tai ostaa jos sellaista ei vielä ole. Siellä on todella ahdasta.

-henkilökunta

Vierailija
7/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasta siksi, että suunnilleen kaikilla asiakkailla on vaunut mukana :-) yllättäen...

Vierailija
8/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunut vaunuparkkiin ja laita vauva kantoliinaan/rintareppuun!

Vierailija
9/9 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että ihmiset, joiden on muka ihan pakko tulla tukkimaan minkään valtakunnan messuja tai kirppiksiä lastenvaunuineen, ymmärtäisivät jäädä kotiin. Ei sota yhtä miestä kaipaa. Ei yksinkertaisesti voi olla pakkotilannetta ottaa vaunut mukaan.

Eikö sinnekään saa tulla lasten kanssa, jos lapsi tarvitsee vaunut/rattaat?

Mä olen aikeissa tulla. Meillä kolme lasta, joista nuorin on vauva ja (taputtaakaa nyt niitä pieniä kätösiänne) kulkee kantoliinassa. MUTTA keskimmäinen, joka on vajaa 2-vuotias tarvitsee ne rattaat, jotta sinne voidaan mennä. Ei sen ikäinen jaksa kävellä koko ajan tai sitten säntäilee minne sattuu. Vanhin lapsi osaa jo kulkea nätisti ilman suurempia ryntäilyjä, mutta ei jaksa pitkiä aikoja kävellä ja voi tarvittaessa kulkea myös rattaissa seisten takana. Otan meille matkarattaat, jotka vievät vähemmän tilaa ja ovat näppärät messuilla.

Kauhistelkaa! Mutta meille aiemmat messukokemukset ovat olleet tosi mieluisia ja ei olla koettu, että siellä olisi kovin ahdistavaa. Lapset ja äiti tykkää! Ja on mukavaa vaihtelua normaaliin arkeen.