Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että voikin nolottaa..

Vierailija
25.04.2012 |

Taas tuli möläytettyä töissä NIIN nolosti! Miten tästä nolostuksen ja häpeän tunteesta pääsee yli?!?!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli vastaavia nimiä synonyyminä tyhmälle/idiootille/sellaisille jotka oli muuten vaan "daijuja"..Yksi näistä "nimistä" meidän kesken oli ruotsinkielinen PETER (se piti lausua sillein ärrävikaisesti PEETTERRR). Kun joku ei ymmärtänyt jotain sanottiin esim. "No voi terrve Peterr voisitko ajatella". Siis kavereiden kesken oli tällainen dissauskieli :D

Näitä oli vielä lukioaikoinakin. Muistan, kun olimme kahden kaverini kanssa pankissa, yksi meistä asioi tiskillä ja muut istuskelivat siellä odottamassa. Meidän mielestä, kärsimättömiä 18 v pissiksiä kun olimme, siinä kesti tooosiii kauan kun se pankkivirkailija (keski-ikäinen mies) siinä näpytteli konetta. Minä latasin aika kovaan ääneen kaverilleni "No voi terve voisko Peter olla vielä vähän hitaampi?!" Tyylillä hehheh-eihän-kukaan-muu-tätä-läppää-ymmärrä..

Kaveri tuli vähän ajan kuluttua IHAN punasena sielt tiskilt takasin. Ulkona se sit avautu, et arvatkaas mikä sen pankkisedän nimi oli?

:DD Nyt naurattaa mut sillon ei tullu käytyy siinä konttorissa enään. Terveisiä vaan jos joku tunnistaa.

Nää tarinat on just hyviä! :D Varmaan ollut pankkivirkailija kummissaan..

Vierailija
22/23 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mut voin kuvitella teidät! Olitteko niitä pissiksiä, jotka mölyää jokapaikassa tahallaan? :D Ei siis millään pahalla, luulen vain tietäväni "tyypin" jollainen sinäkin olet ollut. Joten voin kuvitella ettei pankissa keltään jäänyt kuulematta tuo kommentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mut voin kuvitella teidät! Olitteko niitä pissiksiä, jotka mölyää jokapaikassa tahallaan? :D Ei siis millään pahalla, luulen vain tietäväni "tyypin" jollainen sinäkin olet ollut. Joten voin kuvitella ettei pankissa keltään jäänyt kuulematta tuo kommentti

Tää oli sille Peter- tyypille :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi