Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk! Taas maksa/pigmenttiläiskiä. Mikä avuksi?

Vierailija
25.04.2012 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ovat tulleet, siinä ovat, kunnes ehkä hormonaaliset muutokset ne hävittävät. Johtuvat hormonien ja auringon yhteisvaikutuksesta eli aurinkosuojavoidetta vaan.

Itse laitoin satoja euroja tuotteisiin, arbuin, isis unitone, etanavoide jne ja ihan turhaa, ei auta eikä vaalenna.

Eli aurinkosuojaa ettei enää pahene. Tulleille ei enää voi mitään. Mulla törkeät pigmenttiviikset, sellanen homer simpson suunympärys. Naurattais, ellei itkettäis: (

Vierailija
2/3 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen Even Better Clinical Dark Spot Corrector. Myydään esim. Stoccan kemppariosastolla ja Sokos-tavarataloissa. Hinta n. 100€, on riittoisa. Minulla sama ongelma ja kaikkein tärkein ennaltaehkäisevä asia on laitta sp 50 aurinkosuojaa AINA auringossa! Keväästä syksyyn sitten tuota Cliniquen seerumia. Se on ollut monessa lehdessä nyt leväällä esittelyssä ja testissä ja kaikissa suositellaan. Mitkään Arbutinit tain parinkympin rasvat ei todellakaan auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tosin nettikaupasta ja hinta oli jotain 45e. Luotan 50 kertoimiseen aurinkosuojaan, auringon välttelyyn, itseruskettavaan voiteeseen ja erittäin peittävään meikkivoiteeseen.

ohis

Cliniquen Even Better Clinical Dark Spot Corrector. Myydään esim. Stoccan kemppariosastolla ja Sokos-tavarataloissa. Hinta n. 100€, on riittoisa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi