ONKS TÄÄ NORMAALIA EDES ENÄÄ??
Odotan toista lasta eikä esikoisesta TODELLAKAAN ollu tämmöstä..Onko nää siis liitoskipuja vai mikä hitto on?Viikon jo sattunut mahaan järkyttävällä menkkamaisella jomotuksella ja nivusiinkin sattuu välillä.Silloin tällöin ei pysty käveleen kun eds kumarassa..Panadooli auttaa silloin tällöin.MItään vuotoa ei ole ollut..Tää on ihan kamalaa kipua :´( Niin ja olen siis viikolla 15+5...
Kommentit (8)
kaverilla on kanssa kauheet nivuskivut ja on kuulemma aika normaalia toisen raskauden kanssa.
Mulla alkoi toinen raskaus alle 1 v. ensimmäisestä ja lähes koko raskauden olin niin liitoskipuinen, etten päässyt juuri minnekään liikkumaan.
esikoinen on nyt 1 v 9kk...lähinnä mua jännittää noi menkkamaiset kivut,kai nekin sit kuuluu tähän..
otan osaa, loppuraskaus on rankka
joo,no niimpä on ollut tää alkukin jo..eikä oo enää ku muutama kuukausi jäljellä...
nyt on jo ihan helpottanut, ei juurikaan enää tuollaista. vihlaisuherkkä taidan olla, nopeasti ei kannata nousta yms. nyt viikkoja 21.
mulla kolmas raskaus.
ja voit nauttia keväästä ja raskaudesta :)
Mulla alkoi toinen raskaus alle 1 v. ensimmäisestä ja lähes koko raskauden olin niin liitoskipuinen, etten päässyt juuri minnekään liikkumaan.