Meillä on iso talo ja tuttavat kauhistelee
etteivät he vaan jaksaisi siivota niin isoa taloa tai että tuommoisen myyminen non hankalaa.
Ensinnäkin, rakensimme talon itsellemme kodiksi, ei myyntiä varten. Toiseksi, miksi siivottavaa olisi enemmän kuin jos sama porukka asuisi puolta pienemmässä talossa. Ihmisitä se lika tulee. Nyt se leviää vain laajemmalle alueelle ja itse asiassa helpompi siivota kun ei ole ahdasta.
Minä taas kummastelen, miten ahtaasti ihmiset asuu sen varjolla, että lapset muuttaa 'jo' 10 vuoden päästä pois. Mutta tietenkään en sano sitä kenellekään päin naamaa.
Kommentit (5)
etteivät he vaan jaksaisi siivota niin isoa taloa tai että tuommoisen myyminen non hankalaa. Ensinnäkin, rakensimme talon itsellemme kodiksi, ei myyntiä varten. Toiseksi, miksi siivottavaa olisi enemmän kuin jos sama porukka asuisi puolta pienemmässä talossa. Ihmisitä se lika tulee. Nyt se leviää vain laajemmalle alueelle ja itse asiassa helpompi siivota kun ei ole ahdasta. Minä taas kummastelen, miten ahtaasti ihmiset asuu sen varjolla, että lapset muuttaa 'jo' 10 vuoden päästä pois. Mutta tietenkään en sano sitä kenellekään päin naamaa.
Öh no mikset sano tuttavillesi? Miksi tänne avautua?
Meillä on 244 neliötä, eikä tää ole yhtään iso.
4-henkinen perhe ja kotitoimisto.
kaikki ei kaipaa sitä tilaa ja isossa lukaalissa on helvetisti enemmän siivottavaa. Me muutettiin pienempään ihan vaan käytännön syistä. Oli liikaakäyttämätöntä tilaa ja imuroimiseen meni puol päivää. Joo, olisi voinut toki palkata siivoojan, mutta nyt on mukavaa... Ja tilaa riittävästi. Myös ajatus siitä, että oltaisiin jääty ukon kanssa kahdestaan siihen jättitaloon ei tuntunut mukavalta.
Tuttavaperhe rakennutti neljälle hengelle miltei 300neliötä taloa... eivätkä ole ikinä kotona ja lomat aina reissussa. en ole ääneen kyllä ihmetellyt, mutta mitä hiton järkeä?? Nooh, kukin tyylillään.
En mäkään ymmärrä ahtaasti asujia - ahdistais jos ei olis kaikille omaa tilaa ja kunnon pihaa ympärillä! Tukahtuisin kerrostalossa!
Lika ei tosiaan näy niin helposti, kun on iso talo. Meillä on kolme kerrosta ja 240 neliötä ja mainiosti ehtii siivotakin sen kerta viikkoon, ainakin pikaseen. Tai siivoaa sit vaikka kerroksen per viikko :)
ihmisiä, mutta kummastelet sitä itsekkin.
Mikä sun pointti oli?