Valkoisen naisen ikävä penisongelma
En erityisemmin pidä peniksistä ja vain kerran olen kohdannut oikeasti kauniin ja sopivan kokoisen peniksen (ei liian iso, ei liian pieni). Mutta se oli musta. En kuitenkaan voi kuvitella, että kukaan musta mies noin muuten kiehtoisi minua tarpeeksi. Haluan valkoisen miehen monestakin syystä. Valkoisilla miehillä vain on jotenkin naurettavan näköiset penikset. Esimerkiksi täällä av:lla olleessa penisketjussa oli mielestäni toinen toistaan ällöttävämpiä peniksiä - kaikki valkoisia (tai oikeastaan vaaleanpunaisia/sinisiä kelmeitä olmeja).
Mitenköhän tällaisen ongelman voisi ratkaista?
P.S. Tämä ei ole provo, vaikka kello on paljon. :)
Kommentit (41)
jotenkin ärsyttää tälläiset aloitukset aihe vapaalla ja osa lapsellisista sitten osallistuu kemuihin.
Vieläkö jaksatte aiheesta rutistaa?
On aika päivittää taas ihanat Rihannat ketjuun uudet uutiset, jos jutun taso on tämä.
Rihanna tihkuu taas seksiä. Odottakaas vaan. Käyn iltalehden sivulla poimimassa linkkejä. Huoh, voih. Ei viitsis.
T: 11cm mies
Vitun väliä jollain munalla. Kuitenkin ihmiset on 98 prosenttia ajasta housut jalassa. Yritä nyt tulla toimeen rajoitteesi kanssa.
Vitun väliä jollain munalla. Kuitenkin ihmiset on 98 prosenttia ajasta housut jalassa. Yritä nyt tulla toimeen rajoitteesi kanssa.
Niistä kirjoitan muissa ketjuissa.
Ap.
En tiedä miksi olet noin huonoihin tapauksiin törmännyt.. Minulla ei ole kokemusta kuin parista, mutta ne kaikki ovat olleet ihan terveen värisiä. Vähän muuta ihoa tummempia, erektiossa sitten joskus punaisia varsinkin jos on ollut paljon painetta kalussa. Ja koko on ollut melkein aina sellainen n. 15 cm, paksuus on sitten vaihdellut.
Kyllä valkoinen peenis on kauniimpi.
Ja mustathan on myös tutkitusti pienempiäkin. joten missä ongelma?
silmat kiinni tai musta kondoomi?
Vaan se väri. Esimerkiksi sinertävät suonet ja se punainen päätymuna näyttävät jotenkin liian paljailta. Täytyy myös sanoa, että se musta tuttavuus oli ympärileikattu, joten siinä ei ollut sellaista liskoeläimelle ominaista nahkaa lillumassa.
Ap.
Ja minusta musta on muutenkin kauniimpi väri kuin nude.
Ap.
Musta kondomi voisi kyllä olla ratkaisu. Onkohan niitä peittävissä väreissä vai kuultavatko ne läpi? Tosin olisihan se kiva joskus olla ilman kondomiakin.
Ap.
Vaan se väri. Esimerkiksi sinertävät suonet ja se punainen päätymuna näyttävät jotenkin liian paljailta. Täytyy myös sanoa, että se musta tuttavuus oli ympärileikattu, joten siinä ei ollut sellaista liskoeläimelle ominaista nahkaa lillumassa.
Ap.
Ei kai se leikkaaminen ole mustien yksinoikeus. Juutalaiset, amerikkalaiset, arabit...
On sellainen semitumma, en usko että näkyy suonet enää
Kirjoitin noin, koska poikienkin ympärileikkaus herättää tunteita. Minulla on siis myönteinen kokemus, mutta en sillä perusteella missään tapauksessa vaadi poikalasten ympärileikkaamisia.
Ap.
Tarkoitatko jotain intialaisia? Kyllä olisi outoa ihan peniksen värin perusteella miestä valita. Mutta voisihan sitä harkita. Tosin sitten voisi melkein saman tien ottaa mustan miehen.
Ap.
Tarkoitatko jotain intialaisia? Kyllä olisi outoa ihan peniksen värin perusteella miestä valita. Mutta voisihan sitä harkita. Tosin sitten voisi melkein saman tien ottaa mustan miehen.
Ap.
Jos saat ympärileikatun suonet peittävän niin miksi ottaisit ihan mustan? Ei yksivärinen mustakaan kaunis ole, vaikka suonet peittääkin
On sellainen semitumma, en usko että näkyy suonet enää
Vähän kuin parhaat puolet molemmista
Suonien näkymisen vaatimus vaihtelee ajassa. Ei ole kauaa kun suonien näkymistä korostettiin valkaisemalla ihoa. En tiedä miksi nyt niitä pitäisi peitättää, mutta jokatapauksessa valkoisesta suonet voi peittää esim sormiväreillä, mutta jos ajat ja mielipiteet muuttuu, mustasta et suonia saa näkyviin edes väreillä
Ihania sanoja ja vertauksia sinulla ap!
Ap.
Jos saat ympärileikatun suonet peittävän niin miksi ottaisit ihan mustan? Ei yksivärinen mustakaan kaunis ole, vaikka suonet peittääkin
Makuni on yleensä hyvin pysyvä enkä seuraile muoteja. Olen ajatellut pitäytyä yhteen penikseen, kun sen oikean peniksenkantajan löydän.
Ap.
tai sieltä suunnasta tuleva mies! ei vaalea muttei mustakaan. ja isommat vehkeet kuin suomalaisilla ja huom! kauniimmat!!!!
Kerrottakoon kuitenkin, että en ollut kyseisen mustan miehen kanssa "sillai". Hän olisi halunnut, mutta minä en. Hän esitteli tarvikkeensa, mutta se jäi siihen.
Ap.