Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

(Todennäköisesti) 12 kantasuomalaista käytti hyväkseen SATOJA LAPSIA

Vierailija
24.04.2012 |

joista nuorimmat oli 9-vuotiaita, ja Persulandiassa vallitsee syvä radiohiljaisuus aiheesta. Miksi? Ei mitään hommalla, ei mitään murhainfossa, ei mitään täällä, ei mitäään muuta Uuden Suomen blogeissa kuin Pekka Siikalan ihmettely hiljaisuudesta.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2012/04/1533990/miehet-kayttivat…

http://siikala.puheenvuoro.uusisuomi.fi/104104-miss%C3%A4-etninen-taust…

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen raiskaus tulee lehtiin ja kuka tahansa on vapaa nostamaan niistä elämän.

Jo mamu raiskaa, siitä nostetaan elämä.

Jos kantis raiskaa, uhri on 9-vuotias hutsu, joka saa mitä tilaa ja kaikki on hiljaa.

Sen olen tästä ketjusta oppinut. Kas kun me täällä Suomessa arvostetaan naisia ja lapsia.

heti kun sellainen nettiin ilmaantuu. Luulen, että myös Herra Hakkarainen on sen valmis tekemään. Nyt on menossa vasta esitutkinta, mutta kun tuomio aikanaan tulee, niin varmasti tulen levittämään tuomittujen nimiä niin paljon kun ehdin!

Mun mielestä niin pitää tehdä aina.

Tästä asiasta ei siis ole vielä mitään tietoa mitä levittää. Törkeä tapaus, oli taustalla ihan minkä maalaisia tahansa.

Naapurin isännälle linkin jo laitoin. Talvella oli keskustelua siitä, saako lapset olla itsekseen netissä. Mä sanoin, että kotona tiedetään missä surffailevat, koulun/kirjaston/kaverin koneita emme pääse tarkkailemaan, mutta mediakasvatusta annetaan sitä mukaan kun lapset kasvaa. Naapurilla oli käsitys, että tuskin siellä pikkutytöille tarkoitetulla sivustolla mitään ihmeellistä pääsee tapahtumaan. Ei kyllä kommentoinut lähettämääni linkkiä mitenkään :( Mutta ehkä alkoi ajatella netin vaaroja tarkemmin.

Vierailija
42/44 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mitä se nimien levitys tarkoittaisi näiden lapsille? Olisiko se heille oikein? Käsitättekö mihin se johtaisi heidän elämässään? He ovat viattomia eivätkä vastuussa isiensä teoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää mitä se nimien levitys tarkoittaisi näiden lapsille? Olisiko se heille oikein? Käsitättekö mihin se johtaisi heidän elämässään? He ovat viattomia eivätkä vastuussa isiensä teoista.

ja heidän perheistään ei toki kukaan ole huolissaan! Koska uudessa Suomessamme arvostetaan vain oikeanvärisiä lapsia.

Vierailija
44/44 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt jotain kiihkoilija levittelijät.