Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseton kysyy:

Vierailija
24.04.2012 |

Miksi kannatte vauvojanne pitämällä toista kättä haarojen välissä? Vaikka siellä on vaippa niin silti se pistää inhottavasti silmään :s En ole koskaan ymmärtänyt, miksi vauvoja kannetaan noin, siksi kysyn. Eikö todella ole muuta tapaa kantaa vauvaa??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on hyvä paikka mistä pitää kiinni.

Vierailija
2/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on pervon näköistä:s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesta kiinni. Esim. kainaloiden alta ei saa samanlaista tukea enää selkään. Sitä selkäähän pitää yhtä hyvin tukea kuin niskaa ihan pienillä.

Vierailija
4/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pervon näköistä. Kertoo varmaan paljon ap:sta itsestään.

Kuvittele että peppua pestessä ja rasvatessa ihan kosketaankin sitä vauvan ihoa sieltä. Supoista nyt puhumattakaan.

Vierailija
5/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä muksua nyt mitenkään kourita sieltä haaroista =DDDD

Vierailija
6/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useat vauvat vaan tykkäävät siitä, kun ovat mahallaan käsivarran päällä. Siitä saa vähän katsella mihin päin vain, keinuu kantajan kävellessä ja on hyvä löhötä rennosti. Nyt vauvaa ei kuitenkaan voi vain tasapainotella käsivarren päällä kuin jonglööri, vaan jostain on pidettävä kiinnikin. Kun vauvan ruumis makaa kyynärvarren päällä, kiinni saa joko reidestä ja haarasta tai sitten kurkusta sen mukaan kummin päin vauva siinä on. Jälkimmäistäkin tapaa olen joskus käyttänyt, mutta oikeasti se ei ole vauvankannalta niin kiva, koska siinä vauvan on jaksettava kannatella päätään, kun taas toisin päin ollessaan vauva voi nojata päätään kantajan kyynärtaipeeseen.

Siksi.

Vierailija
7/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on pervon näköistä:s

Nauran hulluna, ei tää oo totta!!!! Just itekin kuljin vauvan kans pervoilemassa neuvolassa siis, hahhaaa....

Vierailija
8/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran hulluna, ei tää oo totta!!!! Just itekin kuljin vauvan kans pervoilemassa neuvolassa siis, hahhaaa....

Taisi olla niin suuri järkytys, ettei ne tienneet mitä tehdä..! :D

Vierailija
9/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun ei aikuiset ihmiset (tässä tapauksessa vielä todennäköisesi äidit tai tulevat äidit) osaa vastata mihinkään asiallisesti...Naurakaa vaan, hyvä että joskus on hauskaa teilläkin...Ei se nimittäin siltä kovin usein näytä kun lykitte niitä ruumisarkun näköisiä emmaljunga-vaunujanne kadulla...

T:Ap

Vierailija
10/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan kertoa tarkemmin, mitä se minusta kertoo, kun kysyn tällaista? Etkö keksinyt mitään muuta, kuin että vika on ap:ssa?

Pepun peseminen ei tunnu yhtään pervolta, kaikkihan sen tietää että pakko se on pestä eikä se lapsi sitä itse osaa tehdä. Kantaa taas sitten voi pitämällä muualta kiinni...Joku tosin vastasi, että kyse on vauvan selän tukemisesta, ja tämä jo auttoikin ymmärtämään tämän pervon näköisen kantotavan.

Vierailija
11/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä koiriakin nini että toinen käsi on perseen alla.

Ajattele mitä bakteeripesä, eikä edes vaippaa välissä. Kuinka pervoa se sitten on? Varsinkin uroskoirilla näkyy sitten vielä vehkeet katsojaa kohti.

Enemmän inhottaa sellaiset vauvoja kainaloista roikottavat. Siinä nousee body hanuriin ja paita korviin.

Se mitä ruumisvaunuihin tuleen niin olisin sitä mieltä että kaikki mustat farmariautot näytää enemmän ruumisautoilta kuin Emmaljungat.

Itse en harrasta kumpiakaan. Täytyy oikein kiinnittaa huomiota kuinka vauvaa kannan ette ota lapsetonta katkerusta silmään.

Sori, pahoittelen jos ole pilannut päiväsi.

Vierailija
12/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä kädellä pitäen kainalossaan, kunhan kietoo sormensa reiden ympärille. Ei pääse putoamaan. Toisella kädellä voi hoidella vaikka kahvintarjoilun lapsettomalle vieraalle.

Vierailija
13/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun ei aikuiset ihmiset (tässä tapauksessa vielä todennäköisesi äidit tai tulevat äidit) osaa vastata mihinkään asiallisesti...Naurakaa vaan, hyvä että joskus on hauskaa teilläkin...Ei se nimittäin siltä kovin usein näytä kun lykitte niitä ruumisarkun näköisiä emmaljunga-vaunujanne kadulla...

Vierailija
14/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdellä kädellä pitäen kainalossaan, kunhan kietoo sormensa reiden ympärille. Ei pääse putoamaan. Toisella kädellä voi hoidella vaikka kahvintarjoilun lapsettomalle vieraalle.

Ei kukaan lapseton halua olla enää seurassasi kun sen mukolen olet maailmaan paskonut.

Vierailija
15/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa takapuolen alla on korkeintaan käsivarsi...Haloo...Bakteerit ei liity siihen, miten pervoa jonkin on....Jos farmariautot näyttävät sinusta enemmän ruumisautoilta, kuin mustat emmaljungat, joissa vielä ruma sadesuoja (musta tai tummansininen tietenkin, mikäs muu) niin se on sinun mielipiteesi enkä näin ollen sano siihen mitään...Mistä olet saanut päähäsi, että olen katkera sinulle? Miksi ihmeessä olisin katkera sinulle tai yleensä muille "lapsellisille"? En ole pilannut päivääni, ihmettelen vaan, miten täältä saa niin paljon ei-asiallisia vastauksia...Miksi muuten kuvittelette, että lapsettomat olisivat katkeria teille? Kyllä niitä lapsia saa helposti tehtyä, jos haluaa.

Vierailija
16/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Miksi muuten kuvittelette, että lapsettomat olisivat katkeria teille? Kyllä niitä lapsia saa helposti tehtyä, jos haluaa.

Itsekin käytän vuosittain satoja euroja niiden lasten syntymisen estämiseen... Noh, enää vuosi niin menee mieheltä piuhat poikki.

Vierailija
17/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kanssa takapuolen alla on korkeintaan käsivarsi...Haloo...Bakteerit ei liity siihen, miten pervoa jonkin on....Jos farmariautot näyttävät sinusta enemmän ruumisautoilta, kuin mustat emmaljungat, joissa vielä ruma sadesuoja (musta tai tummansininen tietenkin, mikäs muu) niin se on sinun mielipiteesi enkä näin ollen sano siihen mitään...Mistä olet saanut päähäsi, että olen katkera sinulle? Miksi ihmeessä olisin katkera sinulle tai yleensä muille "lapsellisille"? En ole pilannut päivääni, ihmettelen vaan, miten täältä saa niin paljon ei-asiallisia vastauksia...Miksi muuten kuvittelette, että lapsettomat olisivat katkeria teille? Kyllä niitä lapsia saa helposti tehtyä, jos haluaa.

Ei kukaan lapseton halua olla enää seurassasi kun sen mukolen olet maailmaan paskonut.

Siitä päättelin.

Ja näin kannetaan pintä koiraa.

http://www.google.fi/imgres?q=pieni+koira+syliss%C3%A4&start=230&um=1&h…

Vierailija
18/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka korostavat "lapsettomuuttani"...(joka on muuten täysin vapaaehtoista lapsettomuutta, eli EN OLE KATEELLINEN KENELLEKÄÄN TEISTÄ. Vaikka niin varmaan moni täällä kuvittelee ja toivoo...En ymmärrä, miksi tämä keskustelu yleensä meni tähän? Kysyin mielestäni asiallisesti tuosta vauvan kantotavasta, koska se tahtomattani pistää silmään...Kertoo kai sitten aika paljon vastaajista, kun ei voi vastata asiallisesti tai olla hiljaa, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa...Hankkikaa ihan oikeesti elämä!

Vierailija
19/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä lapsi mutta en silti ymmärtänyt että miten?

Vierailija
20/22 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet ymmärtänyt väärin, en ole katkera teille. Kunhan kysyin asiallisesti, miksi kannatte lapsianne, niinkuin kannatte.

Voihan sitä koiraakin kantaa miten haluaa, mutta se nyt ei liity mitenkään tähän, en edes ymmärrä miksi joku otti asian esille...Itse en kanna koiraa tuon kuvan mukaisesti...Pidän korkeintaan käsivarren pepun alla.

Mulle on aivan sama, kuinka montaa lasta hankitte vaikka mulla siitä omat mielipiteet onkin...En ole kateellinen ja jos joskus sellaiseksi tulen, hankin itse oman lapsen. Niin yksinkertaista se on, onneksi olen vielä nuori.

Kyllä se yleensä menee niinpäin, että "lapselliset" on katellisia lapsettomien elämästä, koska kun ne lapset on hankittu on jo liian myöhäistä muuttaa mieltä;) Mulle on aivan se ja sama mitä täällä yritetään epätoivoisesti väittää vastaan tässä asiassa. Ja en tarkoita joka ikistä "lapsellista", varmasti on myös niitä onnellisia ja sellaisia äitejä on kyllä ihana seurata mieluummin kuin niitä perseeseen ammuttuja karhuja;)