Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asuinalue Jumbosta etelään päin (bussi 615 ajaa sieltä)

Vierailija
24.04.2012 |

Tulin tuolla bussilla lentoasemalle ja matkalla oli kiva uusi asuinalúe ( erivärisiä rapattuja taloja, kivat pihat, puistot jne jen)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hajuakaan tuon bussin reitistä mutta se on Jumbon vieressä...

Vierailija
2/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut siellä jo 5-10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle uusi alue, kun olen asunut jo vuodesta 95 ulkomailla. Takaisinmuutto suunnitelmissa ja tuo näytti todella kivalta alueelta, onko ?

Onko pakolaisia koulussa ?

Vierailija
4/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa seutua, uutta.. Paljon teollisuutta lähistöllä Tammiston alueella mutta myös ulkoilualueita..Se todella on upean näköistä aluetta, kelpaisi mulle muttei mun budjetille, toivottavasti joskus vielä.. =)

Vierailija
5/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakolaisia tuskin. Tai mistä sen tietää.

Siellä on englanninkielinen päiväkoti sillä alueella, jossa tosin suurin osa lapsista varmaan suomalaisia, mutta sinua kovasti ulkomaalaiset mietityttää, niin ei varmaan kannata muuttaa pääkaupunkiseudulle lainkaan.

Vierailija
6/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Kartanonkoskella. Monet ulkomailta paluumuuttavat muuttaa juuri meidän alueelle :). Tyttöni on kv-päiväkodissa ja menee nyt kansainväliseen kouluun, joka on myös alueella. Suosittelen lämpimästi aluetta, pois en muuttaisi!

Vierailija
7/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kaikkea tarkoitat pakolaisilla?!? Alueella on toki jonkinverran ulkomaalaisia, ja toki kansainvälisessä koulussa on kaikenmaalaisia lapsia. Meidänkin taloyhtiössä asuu jenkkejä, intialaisia, englantilaisia yms. Kouluun on englanninkielen pääsykoe, joten sinne eivät kaikki pääse. Ja pakolaiset/maahanmuuttajat yms. eivät välttämättä osaa englantia niin hyvin, että läpäisevät kielitestin. Tiedän tämän koska lapseni on menossa ko. kouluun ja on ollut kv-päiväkodissa useamman vuoden.

Vierailija
8/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aluehan sopisi meille toooosi hyvin, jos siellä on enkunkielinen koulukin (ala- vai yläaste ?)

Mikä on lähin lukio ?

Kuulostaa todella hyvältä, googlasin heti, mutta siellä ei ollut omakotitaloja myynnissä ollenkaan. Onko siellä omakotitaloja ?

Vierailija
9/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko joku erityinen ihmisryhmä, "rotu" tai kansa jota et naapuriksesi haluaisi?

Vierailija
10/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISV = Internatinal School of Vantaa käsittää sekä ylä- että ala-asteen. Lähin IB-lukio on Tikkurilassa. Omakotitaloista voit vain haaveilla.... Omakotitaloja on aika vähän ja harvoin myynnissä, hintaan +700.000 euroa.

Vierailija
11/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamu on yleensä "ei työnperässä muuttanut"

On ihan eri asia asua sellaisella alueella, jossa on kansainvälistä työn takia suomeen tullutta porukkaa kuin asua esim Vuosaaren Mogadishu avenuella !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
12/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kv- koulu ja todella euroopplaisen näköinen asuinalue. Palvelut lähellä jne

Pitää alata kyttäämään josko siellä joskus olisi omakotitaloja myynnissä.

Onko pääkaupunkiseudulla muita samantyyppisiä alueita ?

Vierailija
13/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alueella kaupungin vuokra asuntoja? Hinnat hurjia kun on uusi alue, niin tuskin paljon tarkoittamiasi maahanmuuttajia. Aso asuntoja kai löytyy.

Vierailija
14/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi kouluissa ja muissa virallisissa yhteyksissä.

On myös ihan eri asia asua Perähikiällä ja Helsingissä. Perähikiällä on se "hyvä" puoli, että sellaiset, jotka eivät ihmisiä siedä, viihtyvät siellä paremmin kuin pääkaupunkiseudulla, jossa on monenlaisia ihmisiä.

Vierailija
16/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi kouluissa ja muissa virallisissa yhteyksissä. On myös ihan eri asia asua Perähikiällä ja Helsingissä. Perähikiällä on se "hyvä" puoli, että sellaiset, jotka eivät ihmisiä siedä, viihtyvät siellä paremmin kuin pääkaupunkiseudulla, jossa on monenlaisia ihmisiä.

somaleita ja vastaavia, jotka eivät ole koskaan olleet päivääkään töissä. Jotka elävät valtion kustannuksella. Kyllä tiedät,älä esitä tyhmää

Itsekin ole täällä maassa maahanmuuttaja. Olen vieraassa maassa, mutta TEKEMÄSSÄ TYÖTÄ ja se on ihan eri asia kuin somput ja vastaavat

Minulla on työkavereina saksalaisia, intialaisia, kiinalaisia, jenkkejä, hollantilaisia jne

Vierailija
17/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös PELOTTAVIA kaupungin vuokra-asunnoissa asuvia ihmisiä. Voipi tosiaan joku ihan ulkomaalainen mamukin olla! :D

Vierailija
18/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakolainen = vainoa ja/tai kidutusta tai esimerkiksi sotaa pakeneva ihminen

mamu = maahanmuuttaja

Itse voit sitten määritellä omassa päässäsi toiset kansat huonommiksi kuin toiset mutta se onkin sitten jo rasismia.

t. itsekin maahanmuuttajana vuosia ulkomailla asunut ja nyt lähellä Kartanonkoskea asuva

Vierailija
19/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoin vaan Etuovesta ( en tiennyt tuosta jokakodista)

Ja minulle on tärkeää, että emme muuta mihinkään mamualueelle. Nykyisessä kaupungissani on alueita, jonne kukaan normaali ihminen ei voi mennä, käsiin räjähtäneen somali yms pakolaisongelman takia.

Sama on kohta edessä suomessa, te että vaan tajua sitä. ihan tosi

Vierailija
20/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katsoin vaan Etuovesta ( en tiennyt tuosta jokakodista)

Ja minulle on tärkeää, että emme muuta mihinkään mamualueelle. Nykyisessä kaupungissani on alueita, jonne kukaan normaali ihminen ei voi mennä, käsiin räjähtäneen somali yms pakolaisongelman takia.

Sama on kohta edessä suomessa, te että vaan tajua sitä. ihan tosi[/

Tuo Jokakoti on uudehkoja/viime aikoina suosioon nousseita tällä hetkellä. Itse ymmärrän pointtisi, ja puhutaan juuri aina lähipiirissä kuinka ongelma tosiaan räjähtää kohta käsiin, kun tekevät enemmän lapsia kuin suomalaiset. Ihmisillä eri käsitys maahanmuuttajista. Mutta se oli varsinaisesta asiasta vähän ohi.. =) Onnea alueen ja asunnon valintaan!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän