Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikysymys! Varokaa, sisältää eritenäkökulman.

Vierailija
24.04.2012 |

Otatko koskaan peniksen suuhun vielä sen jälkeen, kun se on jo ollut sisälläsi? Miten mies suhtautuu siihen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai otan ja miehen suhtautuminen

ihan sama kuin ennen sisällä oloa.

Vierailija
2/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi olkoon. Suuhommat on meillä aina esileikkejä ja sen jälkeen kun vehje on käynyt jossain muussa lävessä niin suuhun ei sillä kertaa ole asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina onnellinen, kun sen muna on suussani.

Vierailija
4/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus haluan sitä tosissaan kun se tekee miehelle gutaa- ensin "hinkátaan" piippuun ja sitten imutetaan. Itseäni ei omat eritteet haittaa, miehelle ollut vähän opettelussa...

Vierailija
5/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei peniksellä olisi enää asiaa suuhuni sen jälkeen, kun on käynyt pillussa? Myönnän, että sen jälkeen kun penis on käynyt perseessäni niin sillä ei ole mitään asiaa enää minnekään. Ja kyllä, anaaliseksisää käytämme kumia,siltikään en halua sitä minnekään, koska perse on kaikesta huolimatta - no, perse.

Vierailija
6/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin mun sisällä olleen munan suuhuni laittaa. Ei mies ajattele siitä mitään.

Vierailija
7/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo välttää viimeiseen asti maistamasta omia eritteitä. Hän maistuu mielestäni hyvälle. Hän ei myöskään halua spermaa suuhun. Mua kiihottais se että hän maistelis itseään munasta tai sormistaan tai saisin laueta suuhun.

Vierailija
8/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käytetään kyllä makuliukkareita, en välitä maistella en omiani enkä miehen mehuja.

Vierailija
9/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottaa meitä molempia :-)

Vierailija
10/21 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perseestä harvemmin, mut joskus

Vierailija
11/21 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä se kiihottaa.

Vierailija
12/21 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nyt on aina onnellinen, kun sen muna on suussani.

Jepjep, tämähän taitaa olla niitä yleismaailmallisia luonnon vakioita:)

Vierailija
13/21 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ass-to-mouth, ja kun tullaan lätkitään sladdia emännän poskeen ja lopuksi pyyhitään hiuksiin tai verhoihin.

Vierailija
14/21 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kovin tykkää kuparin mausta, joka on kuuautiskierron vaiheesta riippuen joskus hyvinkin voimakas. Kuparikierukan huonoja puolia...

Vierailija
15/21 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä usein suutelen vaimoani sen jälkeen kun olen lauennut hänen suihinotosta. Ihanan kiimasta suudella spermaisia huulia ja poskia! Myös hän tykkää jälki suukotella kaluani jos olen lauennut pimppiin, myös minä suukottelen hänen hiukka spermaista pimppiä. Ei mitään sperman syömistä mutta sillai suukottelua jossa omaa spermaa kyllä hiukka maistettua tulee.

Vierailija
16/21 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ennen pillukäyntiä. Anuksen jälkeen en ottaisi koskaan, tosin sitä pelkoa ei meillä ole. Ei kuulu meidän seksielämäämme anaalit.

Vierailija
17/21 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin suuseksin antamisesta ja useinkin otan yhdynnän lopuksi vielä suihin - minä saan orkun yhdynnässä ja mies sitten tulee suihin, tai jos mies on lauennut sisääni niin voin vielä suulla "puhdistaa" mulkun. Hän tykkää kovasti! (En ole tavannut miestä joka ei suuseksistä tykkäisi). Itseä ihan vähän häiritsee se, että muna ei silloin maistu niin hyvältä kuin yleensä, koska siinä on sitten mun oma maku. Pepustakin olen ottanut suuhun - ei siinä ole mitään ihmeellistä eikä edes maistu niin pahalta kuin pillusta tuleva.

Vierailija
18/21 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yllä oli kiihoittavaa pitää kokeilla illalla

Vierailija
19/21 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku kirjoitti, että pepustakin suuhun ja ei maistu yhtä pahalta kuin pillusta...taitaa olla paha tulehdus ym pillussa :O

Vierailija
20/21 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä se kiihottaa ja minua myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän