Toi Merja Kyllönen on kyllä IHAN HUIPPU !
Muidu käyttää valtion piikkiin taksi 2000 eurolla kuukaudessa ja samaan hengen vetoon vaatii matkakorvauksia pois verotuksessa.
Voi jumalauta.
Kommentit (26)
joka puolustat ministeriä noin kiihkeästi? Oletko itse ehkä Merja? Vai Paavo?
koska hän on kommunisti ja täynnä aatteen paloa. Näin hän sanoi itse eräässä haastattelussa. Eihän Nuvostoliitossakaan ollut juuri autoja. Sitähän hän tavoittelee, Eurostoliittoa.
mutta miksi ihmeessä se ei voisi ajaa omalla autolla? Miten se yhtäkkiä on niin vaarallista?
Sillä ei ole ajokorttia!
Se nainen on NIIN EPÄPÄTEVÄ liikenneministeriksi että ei mitään rajaa :D
"-?Valtioneuvoston autoja ei käytetä Kuopion pohjoispuolella, joten joudun turvautumaan taksiin säännöllisesti. Omalla autolla liikkumista ei turvallisuussyistä suositella. Kerran olen ajanut omalla autollani ja siitä tuli heti pyyhkeitä turvallisuusväeltä. Sama pätee julkisiin kulkuvälineisiin. Tilanne on valitettava, mutta olen saanut uhkauksia ja sen mukaan on elettävä. Turvallisuus ratkaisee."
Varsinkin kun väitetty uhkailu ei taida olla työstä johtuvaa, vaan alkanut jo ennen ministerin pestiä. Ei mullekaan työnantaja maksa taksia, vaikka kuka kuinka uhkailisi. Tässä on kyse VERONMAKSAJIEN rahoista.
Väitätkö tosissasi että teet _työaikana_ matkoja taksilla omaan piikkiin? Älä viitsi jauhaa paskaa. Et sinäkään takuulla laittaisi palkastasi suurta osaa työpäivän aikana tapahtuvaan kulkemiseen. Tämä on juuri tätä suomalaista kateutta parhaimmillaan "en minäkään saa niin ei saa muutkaan" Ja jos et sitäkään tiennyt niin Merja oli töissä eduskunnassa jo ennen ministerinpestiä. En ole Merja enkä ole Paavo, henkilöllisyyteni ei kuulu teille millään tavalla :D
Varsinkin kun väitetty uhkailu ei taida olla työstä johtuvaa, vaan alkanut jo ennen ministerin pestiä. Ei mullekaan työnantaja maksa taksia, vaikka kuka kuinka uhkailisi. Tässä on kyse VERONMAKSAJIEN rahoista.