Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi Merja Kyllönen on kyllä IHAN HUIPPU !

Vierailija
24.04.2012 |

Muidu käyttää valtion piikkiin taksi 2000 eurolla kuukaudessa ja samaan hengen vetoon vaatii matkakorvauksia pois verotuksessa.

Voi jumalauta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan vitsi. Vai voiko olla noin?

Merja Kyllösellä EI OLE AJOKORTTIA

:D

Ja sillä pätevyydellä mm. olisi karsimassa kilometrikorvauksia...

Kyllä todellakin on vitsi, kortti löytyy ihan takuulla.

Ettekö te pölvästit tajua sitä että ei ole Merjan oma päätös olla ajamatta omalla autolla vaan ylempää tullut suositus /käsky. Kyseinen taksinkuljettaja ei ole sukulainen vaan käynyt jonkun turvaselvityksen (en tiedä mikä on käytännössä) ja siksi käytännössä ainoa vaihtoehto on käyttää tuota taksia.

Voi äly ja väläys taas kerran näitä kommentteja...

Varsinkin kun väitetty uhkailu ei taida olla työstä johtuvaa, vaan alkanut jo ennen ministerin pestiä. Ei mullekaan työnantaja maksa taksia, vaikka kuka kuinka uhkailisi. Tässä on kyse VERONMAKSAJIEN rahoista.

Vierailija
22/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka puolustat ministeriä noin kiihkeästi? Oletko itse ehkä Merja? Vai Paavo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän on kommunisti ja täynnä aatteen paloa. Näin hän sanoi itse eräässä haastattelussa. Eihän Nuvostoliitossakaan ollut juuri autoja. Sitähän hän tavoittelee, Eurostoliittoa.

Vierailija
24/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi ihmeessä se ei voisi ajaa omalla autolla? Miten se yhtäkkiä on niin vaarallista?

Sillä ei ole ajokorttia!

Se nainen on NIIN EPÄPÄTEVÄ liikenneministeriksi että ei mitään rajaa :D

Vierailija
25/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"-?Valtioneuvoston autoja ei käytetä Kuopion pohjoispuolella, joten joudun turvautumaan taksiin säännöllisesti. Omalla autolla liikkumista ei turvallisuussyistä suositella. Kerran olen ajanut omalla autollani ja siitä tuli heti pyyhkeitä turvallisuusväeltä. Sama pätee julkisiin kulkuvälineisiin. Tilanne on valitettava, mutta olen saanut uhkauksia ja sen mukaan on elettävä. Turvallisuus ratkaisee."

Vierailija
26/26 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun väitetty uhkailu ei taida olla työstä johtuvaa, vaan alkanut jo ennen ministerin pestiä. Ei mullekaan työnantaja maksa taksia, vaikka kuka kuinka uhkailisi. Tässä on kyse VERONMAKSAJIEN rahoista.

Väitätkö tosissasi että teet _työaikana_ matkoja taksilla omaan piikkiin? Älä viitsi jauhaa paskaa. Et sinäkään takuulla laittaisi palkastasi suurta osaa työpäivän aikana tapahtuvaan kulkemiseen. Tämä on juuri tätä suomalaista kateutta parhaimmillaan "en minäkään saa niin ei saa muutkaan" Ja jos et sitäkään tiennyt niin Merja oli töissä eduskunnassa jo ennen ministerinpestiä. En ole Merja enkä ole Paavo, henkilöllisyyteni ei kuulu teille millään tavalla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä