Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hups, rakastuin arabiin Mitäs nyt?

Vierailija
24.04.2012 |

Niinhän siinä sitten kävi, ihan yllättäen. Tapasin lomamatkalla tosi mukavan ja sydämellisen miehen, jonka kanssa juttu luisti hyvin ja oli tosi mukavaa. Matkalla ei tapahtunut mitään, mutta sen jälkeen olemme jatkaneet yhteydenpitoa netin välityksellä; sekä kirjoitellen että kasvokkain ja nyt olemme molemmat menettäneet sydämemme! Tunne on molemmin puolinen ja toinen on ajatuksissa jatkuvasti.Tuntuu että meillä on vahva yhteys ja ajattelemme elämästä kovin samalla lailla, vaikka täysin erilaisista kulttuureista olemmekin.

No, ihanaahan tämä on, mutta aika ongelmallista. Olen nimittäin naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Lapset lähestyvät jo teini-ikää ja heidän isänsä kanssa olen ollut naimisissa koko aikuisikäni. Tosin viimeiset kymmenen vuotta suhteemme on voinut huonosti ja olen miettinyt eroa monta kertaa... lasten takia olemme pysyneet kuitenkin yhdessä.

Eikä tässä kaikki. Tämä arabimies on minua kymmenen vuotta nuorempi, kuitenkin jo lähes kolmekymppinen... Hän tekee omassa maassaan ahkerasti töitä ja rakastaa maataan sekä työtään. Nyt hän kuitenkin kertoo, että haluaa minut ja on valmis odottamaan minua pitkänkin aikaa... Ja ainakin netin välityksellä hän on koko ajan tukenani ja haluaa jakaa kanssani niin iloni kuin ongelmani.

Tiedämme molemmat että tämä on järjetöntä. Tunne on vaan niin vahva ja toinen vetää puoleensa kuin magneetti... olemme tuntikaudet tuijotelleet toisiamme silmiin skypen välityksellä.

Mitäs nyt? Järkeni sanoo, että tämä suhde ei voi koskaan onnistua. Toisaalta sydämeni sanoo jotain ihan muuta...

Ja taustatietona; olen normaalipainoinen, sosiaalinen, työssä menestynyt ja ulkoisesti kaunis nainen. Miehiä kyllä saisin Suomestakin, jos näin haluaisin. Eipä ole vaan aikaisemmpi näin kolahtanut...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei varmaan halua tautista pilluasi enää ja muutenkin kannattaa muistaa, että noilla lomahuorilla on kaikki taudit. Sitten ilmoitat arabillesi, että käännyt islamiin ja jätät lapsesi miehellesi, ETKÄ missään nimessä sotke heitä islamiin ja anna heitä pedofiilien kynsiin!! Jos olisin sinä niin ensin kerrot miehellesi, sitten hoidat sukupuolitaudit kuntoon, sitten eroat miehestäsi ja muutat sinne lomakohteeseen. Helppoa mielestäni. Suomeen et sitten tuo mitään elättejä.

Hahaha, alkoihan näitä "asiavastauksiakin" tulla ;)

Kerroin viestissäni, että lomalla ei tapahtunut mitään. Tapasimme silloin muutaman kerran ihan kaverina, itseasiassa niin että mieheni oli mukana! Tunteemme syttyivät vasta myöhemmin, tutustuessamme netin välityksellä. Mistäköhän ne taudit olisivat tulleet?! Käsittääkseni siihen tarvitaan seksiä?

Ja lapsiani en aio jättää, olen hyvin vastuullinen äiti.

Vierailija
22/27 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhuu englantia paremmin kuin minä.

NAURAN KIPPURASSA!!!! Oletko kenties myös joku englanninkielen spesialisti? Tämä koko juttu on pakko olla TROLLI!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olet naimisissa ja ruokit ihastumista toiseen mieheen, kertoo jo sen että olet liian vapaamielinen mennäksesi yhteen arabin kanssa. Jos tekisit noin sille arabimiehelle, niin ihanalta kuin hän tuntuukin, sinulta lähtisi henki. Arabien käsitys naisten asemasta on tiukkaakin tiukempi ja pariskunnan suhteeseen ottaa kiivaasti kantaa koko suku, joka tuskin hyväksyisi sinua. Lopeta romanttisten elokuvien katselu.

Vierailija
24/27 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet saanut miehen pelastettua Suomeen niin jossain vaiheessa tulee hetki kun mies alkaa vonkaan seksiä ja tunkea päällesi

Vierailija
25/27 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet saanut miehen pelastettua Suomeen niin jossain vaiheessa tulee hetki kun mies alkaa vonkaan seksiä ja tunkea päällesi

------

En usko, että mies edes haluaa Suomeen. Ja JOS suhde nyt joskus etenisi, niin tottakai haluaisin siinä myös seksiä! Mies on erittäin hyvännäköinen ja hyvä kroppainen urheilija. Uskon että seksi tässä suhteessa ainakin toimisi... Olemme keskustelleet myös toiveistamme siinä, ja aika hyvin osuuu yksiin...

Vierailija
26/27 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies ajattelee että hänen tehtävä on huolehtia naisesta ja kantaa myös taloudellinen vastuu. ...

No mutta, niinhän kaikki miehet ajattelee! Ajatukset ja teot on niin ihan kaksi eri asiaa. Siis kuin yö ja päivä!

Ihan sama kuin joku sanoo uskovansa Jumalaan mutta teot kertovat muuta eivätkä todista tästä uskosta! Itsensä pettämistä molemmat!

Vierailija
27/27 |
24.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies ajattelee että hänen tehtävä on huolehtia naisesta ja kantaa myös taloudellinen vastuu. ...

No mutta, niinhän kaikki miehet ajattelee! Ajatukset ja teot on niin ihan kaksi eri asiaa. Siis kuin yö ja päivä!

Ihan sama kuin joku sanoo uskovansa Jumalaan mutta teot kertovat muuta eivätkä todista tästä uskosta! Itsensä pettämistä molemmat!

Harvassa ovat sellaiset miehet, jotka haluavat kantaa taloudellisen vastuun kolmesta toisen miehen lapsesta. Jotenkin 1 lapsi vielä menisi läpi jos se olisi samaa etnistä taustaa kuin tuo arabimies (... ja lapsen isä olisi kuollut eli ap olisi leski). Tuossa kulttuurissa miehellä on tosiaan täysi taloudellinen vastuu naisesta ja lapsista. Tajuatte varmaankin, että ei ole tunkua 3 lapsen uudeksi isäksi.

Sanat ja teot ovat tosiaan kaksi eri asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan