Voiko yli 30-vuotias nainen saada hyvän miehen, jolla ei vielä ole lapsia?
Kommentit (28)
35-vuotiaista miehistä 40% on lapsettomia että hyvin kerkeet vielä. Toki jos on hirmuset kriteerit niin voi olla vaikeampaa
Kyllä hyvinkin. Olin 37 kun omani löysin. Nyt meille on toinen lapsi tulossa.
Voi. Itse tapasin mieheni 5-vuotta sitten kun hän oli 32v ja minä parikymppinen. Meillä ei vielä ole lapsia mutta yritteillä on :D. Mutta hänellä on kyllä tunnustamaton lapsi, (jo teini kun nuorena tehty), jota ei ole koskaan tavannut mutta tietää hänen olemassaolon. Hän haluaisi olla lapsensa elämässä mutta pojan äiti halunnut miestä lapsen elämään.
Vierailija kirjoitti:
antaisitko poikasi naiselle jolla jo liuta pentuja aiemmista suhteista? Poikasi joutuisi ne sitten elättämään ja olemaan ilmainen lapsenvahti, kun mamman pitää päästä viihteelle.
mamma laittaa luovutuskirjat kuntoon sitten poikaa varten sopivalle ei-mammalle
Vierailija kirjoitti:
mutta ei kovin helppoa. Viimeistään tasan 30v:nä olisi hyvä olla naimisissa, ettei käy köpelösti.
paitsi jos kokee, että naimisissa olo on yhtä kuin köpelösti käyminen
Onhan niitä lapsettomia miehiä vielä tuossa iässä! Tosin mä otin kahden lapsen vkl-isän ja hieman olin ihmeissäni kuinka käy, kun en ole kovin lapsirakas. Ei niistä lapsista kuitenkaan ole mitään haittaa, käyttäytyvät hyvin ja käyvät harvoin. Eri asia tietysti olisi, jos ne asuisivat meillä. Sitten pitäisi ryhtyä äitipuoleksi ja katsella niitä joka päivä, mutta tällainen tilanne on ihan helppo. Lasten ei kannata antaa estää suhdetta, jos mies muuten vaikuttaa oikealta. :)