Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita junttien juhannukseen?

Vierailija
09.06.2008 |

Mennään siis maalle sukulaisiin juhannukseksi ja mua kyllästyttää olla aina se, joka järkkää ruuat ja häärää keittiössä tai grillin ääressä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sukulaisille, että jos haluavat parempaa sapuskaa, niin hommaavat itse.

Vierailija
2/6 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olutta. Sittenpä pääset helpolla!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun veli ei tule perheineen, niin ei saada edes kunnon tappelua.

Vierailija
4/6 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin ei tarvitse mitenkään huomioida, että on juhannus.

Minä kyllästyin sukujuhannuksiin aikanaan. Nykyisin ollaan kotona. Aamulla mennään katteleen merta ja keräämään jostain koivunvihtoja, tehdään iltapäivällä ihanaa ruokaa ja käydään illalla saunassa, jossa on koivuntuoksua ja kylmiä juomia. Lapset tykkää esim. mehusta jossa on sydämen muotoisia jääpaloja, joiden sisään on jäädytetty vaikkapa vadelma. Juntit ei tälläista tee, koska on liian vaikeaa.

Illemmalla, kun lapset nukahtaa avataan vielä kuohuviinipullo ja nautitaan juhannuksen rauhasta -kaupungissa. Ei juntteja, ei kertakäyttölautasia, ei ruuhkia.

Vierailija
5/6 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksi ihminen joutuu huolehtimaan ruokahuollosta.

Vierailija
6/6 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa että jokainen tuo jotain ja jokainen tekee jotain. Tai joku voi tehdä jo kotona valmiiksi salaatin yms, toinen tuo lihat ja kolmas muut.

Miehet grillaamaan, akat yhdessä voisi laittaa sen pöydän. Kertakäyttöastioita niin ei tarvi tiskata, sopikaa etukäteen tiskaajat, sinä tiskaat aamulla, toinen päivällä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi