Harrastin seksiä ensimmäistä kertaa homoseksuaalin miehen kanssa!
En ikinä olisi arvannut että tässä kävisi näin. Olimme molemmat vähän huppelissa, ja ajauduimme tilanteeseen, jossa hän kosketti minua "sieltä" ja minä päätin heittäytyä. Hän otti minulta suihin ja minä panin häntä lopuksi peppuun. Olimme molemmat hikisiä ja lopuksi masturboimme toisemme loppuun. Aamulla vähän punastutti ;)
Kommentit (20)
Varo ettei homostelusi lähde laukalle.
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto.
Miksi?
Koska syyllistyt seksuaalirikokseen julkaisemalla tällaista julkisella alustalla, johon pääsee lapsetkin. Oletko itse lapsi? Lastensuojelutoimetkin voi olla aiheellisia.
Ja taas Setaa vihaava persu-Tuomo syyllistyi seksuaaliseen ahdisteluun. Siitä on jo monta lainvoimaista tuomiota sen jälkeen kun myös netissä tapahtuva ahdistelu lisättiin rikoslakiin 1.1.2023
Panitko paljaalla? Nyt on herpes ja hiv.
THL:n sukupuolitautien tilastojen kirjaamina on tietoa, että miessuhteissa homomiehillä on HIV tartuntoja, sekä peräsuolen syöpätapauksia nuoremmalla ikäryhmällä korkeampina esiintyvyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normipoisto.
Miksi?
Koska syyllistyt seksuaalirikokseen julkaisemalla tällaista julkisella alustalla, johon pääsee lapsetkin. Oletko itse lapsi? Lastensuojelutoimetkin voi olla aiheellisia.
Eihän syyllisty.
Vierailija kirjoitti:
Ei kerta homoksi tee.
Huh. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kerta homoksi tee.
Huh. :)
Oppia ikä kaikki. Kokemusta rikkaampana.
hienoa,tyttöseni. Tee hänestä hetero
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän oksennusta suuhun.
Ko.:lla tuli kyllä paljon muutakin suuhun. 🤣
Ladyboyta on tullut kokeiltua. Eipä siinä mitään erikoista. Suihin ottavat kyllä taitavasti, mutta helpottaa, jos mukana on joku iso rintainen nainen, jonka tisuja voi imeskellä samalla.
mutta tärkeintä on että molemmat nautitte