Late Lammas onkin spin off yhdestä Wallace & Gromit -elokuvasta!
Enpä tiennyt. Onhan ne toki samaa tekniikkaa, mutta nyt näin sen jakson, jossa tuo lammas alunperin oli! Veikeitä otuksia.
Kommentit (7)
Aika hidas oivallus sulla ;) On se lehdissäkin kerrottu ihan avoimesti jo vuosia sitten.
Enpä silloin seurannut ko. sarjaa!
Ainoa mikä ei sitten enää aikuisiin iske on Timmy Time, se on selkeästi pikkulapsille suunnattu..
nimetä jotenkin muuten. Vaikka Timoksi, varsinkin kun on niin pienille suunnattu. Nimim. meidän nuorimmainen, Timpan kohderyhmää, useinkin kaupassa näkee "Pimppaa" milloin missäkin. Olen nyt ottanut sen linjan, että hänelle Timppa ja Late on sama asia niin kauan että oppii sen T:n sanomaan sanan alkuun, joten aina kun näkyy Timppa jossain korjaan että ei kun LATE.
nimetä jotenkin muuten. Vaikka Timoksi, varsinkin kun on niin pienille suunnattu. Nimim. meidän nuorimmainen, Timpan kohderyhmää, useinkin kaupassa näkee "Pimppaa" milloin missäkin. Olen nyt ottanut sen linjan, että hänelle Timppa ja Late on sama asia niin kauan että oppii sen T:n sanomaan sanan alkuun, joten aina kun näkyy Timppa jossain korjaan että ei kun LATE.
Minä en edes ensin tajunnut "Timpan" olevan Timmy Time, oli niin surkeasti suomennettu että tuli mieleen joku Hirveän-Henrin kaltainen sarja. Jos olisi ollut nimenä vaikka Timi olisin heti bongannyt ohjelmatiedoista, nyt jäi seitsemän ensimmäistä jaksoa katsomatta.
Tykkään itsekin Latesta. En olis tienny koko otuksesta ellei mun kaveri, miespuolinen, olisi sitä näyttänyt.Niin ja oon lapseton et senpuoleen jääny vähän vähemmälle.Late rocks!
Hyvä että lamppu syttyi edes nyt;D