Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help! (avio)mieheni ei ole tuonut

Vierailija
23.04.2012 |

pariin kertaan treenivaatteita pesuun? Ennen oli aina rutiini että se heitti hikiset vaatteet kodinhoitohuoneesee ja mä laitoin ne sit pyykkiin. Ja nyt kamoja ei ole näkynyt ollenkaan. Tai siis onkohan se kassi miehen autossa tai treenipaikassa, mietin. Ällöä jos laittaa samat kamat uudestaan päälle (masennus?) Tai sit se on jättänyt ne jonnekin mitä ei voi mulle sanoa (on valehdellut mulle ja pettänyt aikaisemmin, mutta siitä on paljon aikaa).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikuttaa selitys keksityltä voit ruveta epäilemään jotain. Ohimennen kyselet missäs treenivaatteet, tarvitseeko pestä.

Vierailija
2/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain että miten kannattaa kysyä, että ei hermostu ja toisaalta kertoo totuuden. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennusta kun miehesi laittaa samat treenivaatteet uudelleen päälle :O No okei, miehet hikoaa enemmän, mut ei mun tarvitse joka treenin jälkeen vaatteita pestä. Riippuu ihan siitä, mitä olen tehnyt! Ei kaikessa tule edes hiki.

Mut joo, jotain toistahan se tapailee.

Vierailija
4/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi kanssa treenaamassa vuosia sitten. Senkään treenivaatteita ei tarvinnut pestä, koska se treenasi alasti.

Vierailija
5/5 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi kanssa treenaamassa vuosia sitten. Senkään treenivaatteita ei tarvinnut pestä, koska se treenasi alasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi