Jeeee, kesäkuuksi työpaikka!
Nyk työsuhde päättyy koulujen loppumiseen ja viime pe soitin erääseen päihteiden vuoksi neurologisesti vaurioituneiden henkilöiden hoivakotiin, 15 asukasta joista 1 skitsofreenikko.
Kävin tänään paikanpäällä kun yksikön johtaja halusi jutella ja 1,5h juteltuamme hän totesi että kesäkuuksi olisi mulle töitä ja katsotaan sitten syksyäkin tuon rupeaman lopussa.
Hain siis kesäkuuksi töitä ettei tarvitse koko kesää olla työttömänä, olen viimeiset 10v ollut joka vuosi kes-heinä-ja elokuun kotona lasteni kanssa.
Ihan kiva, saan 500e paremman liksan kesäkuulta kuin nyt+lisät päälle, lisiä tulee siitä kun 1 vkonlopun olen töissä (2 arkivapaata sitä) ja 2 työvuoroa menee klo16 jälk ajalle eli klo12-19 ja klo14-20/21.
Työmatkakin menee pyörällä suhauksessa, 3km.
Täytyy vaan sumplia tuo lasten oleminen, kesäkuun eka vko menee niin että aloitan ke työt ja to ja pe mies teke etänä töitään ja 1vkon hän on jo aiemmin ilm olevansa lomalla kesäkuussa.
1vkon aikana on sitten nuo pari arkivapaapäivää.
Jäljelle jää sitten pari vkoa..
ps, saako juhannusajalta vielä paremman liksan kuin muilta poikkeavilta työajoilta? kysyi siitä olenko käytettävissä jussina, periaatteessa juu..