Pidätkö kesäloman aina neljä viikkoa putkeen vai
riittääkö sulle kolme viikkoa palautumiseen ja myöhemmin yksi viikko sitten?
Kommentit (11)
Lisäksi pidän syysloman, joululoman ja talviloman. Ei mulle mitenkään riittäisi kolmen viikon kesäloma, ei edes neljän viikon.
Itse asiassa pidän nykyisin viisi viikkoa lomaa putkeen, koska se on työssäni mahdollista (viides viikko joko lomarahoista tai palkatonta vapaata).
Edellisessä työssäni sain max kolme viikkoa kesälomaa putkeen, eikä se minulle oikein riittänyt.
vaikka vähän enemmänkin.
Mutta: lasten takia 2+2. Syksyllä syysloma, ehkä extraviikkokin (lomarahat) ja jouluna palkatonta tarvittaessa.
Tykkään matkustella kaukomaille, ja usein säästän kesälomaa talvelle sitä varten. Kesällä yksi tai max. kaksi viikkoa mökkeilyä, mutta muuten tiiviisti töissä. Kesällä on muutenkin ihana olla töissä kun on rauhallista ja pomotkin ovat pois paikalta. On omaa rauhaa ja saa olla oman itsensä pomo. Tänäkin vuonna pidän kaksi viikkoa lomaa nyt toukokuussa, ja loput pidän ensi talvena kaukomailla palmun alla, joko kaksi viikkoa plus talviloma, tai sitten otan vielä lomarahat vapaina.
Kesällä putkeen 9 viikkoa, syksyllä viikko.
Ja talven aikana 3 viikon pätkää.
muutaman kerran ollut tyylillä 1 ja 3 vkoa, ja kerran 2 + 2, ja se on ihan persiistä!