myyjäksi vai sihteeeriksi erääseen yksityiseen toimipisteeseen?( terveydenhuolto) kumpi
myyjäksi siis kauppaan. näitä kahta vaihtoehtoa punnitsen. mileipiteitä kumpaan hakisin? kokemuksiakin ottaisin vastaan vaikka tuosta sihteerin työstä( tuola nimellä "sihteeri") paikka on haussa.
siinä tehtävinä mm. ajanvaraus, sanelujen purku ym..
mielipiteitä?:)
Kommentit (4)
hieman olen kahden vaiheilla. myyjänä palkaa ois todennäköisesti pienempi. mietin vielä ennenkiuin laitan hakemukset.
mutta oisko ketään jolla työstä sihteerin työstä kokemusta?
haet molempiin, jos pääset, niin menet haastatteluunkin molempiin paikkoihin. Haastatteluissa käynti on hyvää treenausta itselle ja siinä saa kyseltyä ja selvitettyä työpaikasta asioita... Osoitat aktiivisuutta ja saat selville asioita, jotka vaikuttaa siihen, että haluatko kyseiseen paikkaan mennä töihin. Esim millainen esimies tulee olemaan ja millaisessa ympäristössä työskennellään.
Itse olisin omasta puolestani toimistötyön kannalla, sinustahan en tiedä mitä tykkäät tehdä. Millaiset työajat lääkäriasemalla on? Itse en mitään sunnuntaivuoroja haluaisi tehdä (ainakaa siellä kaupassa). Lääkäriasemallahan se voisi olla ihan rentoa meininkiä...
haet molempiin, jos pääset, niin menet haastatteluunkin molempiin paikkoihin. Haastatteluissa käynti on hyvää treenausta itselle ja siinä saa kyseltyä ja selvitettyä työpaikasta asioita... Osoitat aktiivisuutta ja saat selville asioita, jotka vaikuttaa siihen, että haluatko kyseiseen paikkaan mennä töihin. Esim millainen esimies tulee olemaan ja millaisessa ympäristössä työskennellään.
Itse olisin omasta puolestani toimistötyön kannalla, sinustahan en tiedä mitä tykkäät tehdä. Millaiset työajat lääkäriasemalla on? Itse en mitään sunnuntaivuoroja haluaisi tehdä (ainakaa siellä kaupassa). Lääkäriasemallahan se voisi olla ihan rentoa meininkiä...
Hyvä pointti nuo työajat. Mietin sitäkin, onko työ sitten kovin yksitoikkoista.. molempiin nyt tosiaan taidan hakea. kiitos vastauksista!
molemmissahan asiakaspalvelua, myyjän työssä kuitenkin enemmän. oletko ulospäin suuntautunut, palveluhenkinen? jos niin ehkä myyjäksi? tuo sihteerin työ varmaan enemmän itsenäistä työtä( mulla ei kylläkään siitä kokemusta)
tsemppiä työnhakuun!