Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana, pyytämättä, mitä teen?!

Vierailija
23.04.2012 |

Tilanne on tämä; 3 lasta, vanhin koulussa, toinen eskarissa kolmas 1,5v. rasavilli. Nyt sitten tein positiivisen raskaustestin (mikä on jo itsessään aivan älytöntä, koska kuukauden aikana seksiä on harrastettu kerran, ilman sisäänlaukeamista ja ovistikulla vielä varmistettu, ettei ollut tärppipäivät) ja ollaan miehen kanssa aika rikki molemmat. Mies enemmän. Lapsia ei enää pitänyt tulla, mies on vasektomia-jonossakin ollut jo kohta vuoden.

Nyt mies haluaisi keskeytystä, mutta itsestä tuntuu todella vaikealle ajatukselle... Tosi on kuitenkin, että koti on nippanappa riittävä kolmelle lapselle, samoin rahat riittävät juuri ja juuri tässä tilanteessa (siis kun olen kotona). Mitä olette mieltä?!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna meille! ainoa oikea ratkaisu!

Vierailija
22/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän varmaan ole ajatellut lapsiaan murhata, ei jo olemassa olevia eikä syntyviä.. Vaikka en itsekkään aborttiin pystyisi niin kuitenkin se on suomessa laillista ja jokaisen omassa harkinnassa eikä siitä murha kakkua joudu lusimaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä erolla että yritystä ollut päällä puoli vuotta ja ei ole tärpännyt. edessä mahdollisesti (taas) henkisesti ja taloudellisesti rankat lapsettomuushoidot. Tasan ei käy onnen lahjat, se mikä teille nyt on kriisi olisi meille onnenpotku.

Tietämättä enempää tilanteestanne on mahdotonta antaa kovin hyvää neuvoa. Sen sanoisin, että keskustelkaa miehenne kanssa, mikä on sellainen ratkaisu että kumpikaan ei tule katkeraksi. Pitäkää huolta jo olemassa olevasta perheestänne ja miettikää, vaikuttaako vielä yksi lapsi arkeen sen enempää. Me olemme ajatelleet että aikaa ja rakkautta vielä riittäisi.

Voimia.

Tuohan just on niin älytöntä... :/ No, ehkäpä saan miehenikin tajuamaan, että tämä on oikeasti hieno ja ihana asia, lapsi on lahja, vaikka välillä tulee yllättävissä paketeissa. :D

Onnea teille hoitoihin, toivon sydämestäni, että saatte pienokaisen syliinne mahdollisimman pian!

Vierailija
24/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain oli ainoa ja oikea ratkaisu siinä tilanteessa. Halusin vain tällaisenkin näkökulman tuoda, kun noita murhaajan huutajiakin aina löytyy..

Te kuitenkin teette sen päätöksen itse, siihen ei kukaan voi vaikuttaa.

Vierailija
25/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laillinen tappo se kyllä on.

Vierailija
26/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtää miten äiti voi harkita lapsen murhaamista. Tiedät kunka tärkeä ihmiselämä on. tapa joku jo olevista yhtälailla. mä en näe mitään eroa, sulla on vatsassa yksi elämä ja jo olevien lasten elämä. miksi vatsassa oleva voisi olla vähäpätöisempi. muistele tätä jos et nyt lastasi murhaa ja kun hän on vaikka 10 v. olisko baan pitänyt tappaa se?

Ja hei, voinko minäkin sitten sanoa, että olen 5 lapsen äiti, kun olen kokenut 3 keskenmenoa? Voinko sanoa, että minulta on kuollut kolme lasta?! No en voi, koska kyse ei ole ollut lapsesta, vaan alkiosta, jossa olisi voinut kehittyä ihminen, mutta kun ei kehittynyt.

Ihme himot syyllistää ihmistä, joka selvästi itsekin on hämmentynyt ja ahdistunut tilanteestaan. Empatia 0. :(

Vierailija
27/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös abortissa ihminen kuolee/tapetaan. Niin se vaan on ihan ilman mitään syyllistämisiä.

Vierailija
28/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös abortissa ihminen kuolee/tapetaan. Niin se vaan on ihan ilman mitään syyllistämisiä.

Vierailija
29/29 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aikaakaan kun miehen oli pakko pistää raskaaksi minut tai olisin lähtenyt kävelemään. hän päätti itse sitten että pienempi paha on yksi lapsi lisää kuin ilman vaimoa.

olin ankara tuossa tilanteessa, mutta menin aborttiin kuvitellen että olen sen jälkeen sitten huojentunut kun ei tarvitse murehtia raha-asioita tai omaa jaksamistakaan. väärin meni.

joten sanoin miehelle että olen joutunut kärsimään unettomia öitä pitkään ja tarviin vauvan täyttää sylin. sain sen.