Candy? Voisiko joku ystävällinen valoittaa..
Mistä te jauhatte? mikä blogi ja miten tuo tyttö liittyy siihen? Lyhyesti..
En jaksa lukea kaikkia keskusteluja. :)
-Ulla utelelias
Kommentit (12)
Aloitti joulukuussa 2011.
Candy, joka oli äsken täyttänyt 17v, haluais kirjoittaa blogia suhteestaan 34v perheelliseen mieheen.
Suhde oli kestänyt n. puolitoista vuotta jo silloin, eli alkanut kun Candy alle 16v, ja mies 32v.
Jos tää on ihan täyttä totta.. niin sanokaa nyt että tän miehen vaimokin käyttää tätä foorumia?
toivon tosiaan et tää candy ei ole oikeasti tämä Niina Tikkanen, aikamoisen julkkiksen tehny näköjään itsestään netissä.. Nuori likka ://
-Ap
olen sitä mieltä että koko juttu on feikkiä.
Joku on keksinyt hyvän tarinan, ja saa mielihyvää siitä että on tavallaan anonyymi "julkkis".
Blogia oli katsottu jo yli miljoona kertaa, joka postaus sai yli 200 kommenttia...
olen sitä mieltä että koko juttu on feikkiä.
Joku on keksinyt hyvän tarinan, ja saa mielihyvää siitä että on tavallaan anonyymi "julkkis".
Blogia oli katsottu jo yli miljoona kertaa, joka postaus sai yli 200 kommenttia...
Vähän aikaa tuota jaksais sepustella, mutta että kuukausia..
En usko että kukaa 17 vuotias uskaltais lähteä tuohon hommaan.. riski kiinnijäämisestä on kuitenkin suuri, varmasti olis kavereita ketkä tietäisivät tästä, on ukkomies jne. Täällä tuppumaassa kun asiat levii vauhdilla, yksi tietää.. kaikki tietää. Varsinkin tuon ikäisten parissa. jos olis totta, tuo olis tullu ilmi jo aikoja sitten.. luulisin.
Juuri sillä joka saa huomiota tolla kirjottelulla..
Tietää että ihmiset odottaa uusia päivityksiä..
-mamuli
"Mikolla" on? Tiedetäänkö niiden ikää?
Kyllä jossain joku tämän oikean Niina Tikkasen tunteva olis kertonu onko totta vai ei.. Tai en tiedä muista foorumeista kun en niillä käy, mutta luulisin et joku olis tänne sellasen postannu.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1527713/kolmas_pyora…
Haha
Aiemmissa keskuteluissa näytetty kuva..
Noh, verratkaa itse tänään julkastuun..
Jos tää on ihan täyttä totta.. niin sanokaa nyt että tän miehen vaimokin käyttää tätä foorumia?
toivon tosiaan et tää candy ei ole oikeasti tämä Niina Tikkanen, aikamoisen julkkiksen tehny näköjään itsestään netissä.. Nuori likka ://
-Ap
Taisi olla ihan feikkiprofiili, luotu pari päivää sitten :D teinit trollaa
Jossa candy 17vee kertoo suhteestaan 34 vuotiaaseen perheen isään.