Mitä mieltä olit Jipun haastattelusta ja Jipusta
Kommentit (37)
ihastunu omaan kompleksisuuteensa. Suorastaan hurmoksellisesti. Elämä on tietenkin vaikeeta, kun tuntee niin paljon syvemmin kuin kaikki muut yhteensä.
"Ärsytän, siis olen olemassa".
mutta ei ole oppinut mitään tekemistään aiemmista talousrikoksista. Aika kirjava rikoshistoria jo kyseisellä miehellä. Kuinkahan tuo seikka on jäänyt Jipulta huomioimatta...
Sijaisisä on vangittu vaan aika monta kertaa aiemminkin
mutta ei ole oppinut mitään tekemistään aiemmista talousrikoksista. Aika kirjava rikoshistoria jo kyseisellä miehellä. Kuinkahan tuo seikka on jäänyt Jipulta huomioimatta...
Kannattaako enää ihmetellä Jipun käytöstä? Saanut tasapainoista ja mallikasta esimerkkiä tuolta sijaisperheestäkin...
Sijaisisä on vangittu vaan aika monta kertaa aiemminkin
Kannattaako enää ihmetellä Jipun käytöstä? Saanut tasapainoista ja mallikasta esimerkkiä tuolta sijaisperheestäkin...
Ehkä Jippukin tuossa toivottavasti on kehittymisen tiellä kuitenkin eikä ihan jää taantumukselliseen itseriittoisuuden tilaan.
Äärimmäisen rasittavaa ja tyhjää olla ihmisen seurassa joka pyörii elämässään vain oman itsensä ympärillä vaikkapa sitä kautta että kokee kaikki muut naiset kilpailijoina ja että huomiota täytyy saada miehiltä miten vain. Hirveää haaskausta, mutta en itse oikeasti edes jaksaisi olla seurassaan..kaunis laulu, mutta itsekeskeinen pää.
en Jipusta yksin.
Se siinä ärsyttää, että olevinaan niin suuri taiteilja ja täynnä tuskaa ja tunnetta, ja on silti niin ohut ja lapsellinen. Viisaat viihtyvät varjoissa.
"Vaikea menneisyys ja lapsuus, josta ammentaa pohjatonta tuskaa ja herkkyyttä musiikkiinsa". Olevinaan niin riutuva ja pahoinvoiva taiteilija. Paskat, elänyt rikkaasti ja hyvinvoivasti, ainoa "kuohuttava" kohta elämässä ollut vanhempien ero joka on sattunut joka toiselle suomalaiselle (mitenkään vähättelemättä, olen itsekin avioeroperheestä). Uskomattoman itsekeskeinen ja pinnallinen harakka, joka kuitenkin yrittää olla niin syvällinen ja muiden yläpuolella. Ei ymmärrä, että perusteettomat ja epäasialliset lausunnot eivät aina ole viisaita tai merkki älykkyydestä, pelkästä ylimielisyydestä. Musiikki on mitäänsanomatonta ja tylsää, samanlaista tuottaa nykyisin jokainen blondi naisartisti. Kaikin puolin ällöttävä persoona.
Mietin tuon haastattelun jälkeen että onko hän maanisdepressiivinen tai muuten henkisesti epätasapainoinen... Silmät vain seilasivat päässä ja suu kävi. Sellainen "mä torjun teidät ennen kuin te torjutte mut olemalla itsekeskeinen ja provosoiva" -meininki.
En saa kiinni mikä se juttu on. Ehkä se minäminä -asenne? Ei kai kuitenkaan ihan teini ole enää, ja jutut on just sellaisia kuin itseensä rakastuneella teinillä. Olettaa että kaikkia kiinnostaa mitä suuri taiteilija itsestään tänään haluaa kertoa. Ja jotenkin tuntuu että haluaa näyttäytyä jotenkin tosi mielenkiintoisena ja erikoisena persoonana. Huomiohakuisuus tulee mieleen vahvasti.
Ja ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa se, että musiikistaan kyllä ihan tykkään. Sellaista herkkää ja riutuvaa tyyliä, joka ihan toimii mulle.
Minua jipussa ärsyttää oman ah niiin kaamean ja raastavan lapsuuden ja nuoruuden ja tuskan ja kärsimyksen ja rankan elämän korostus - vaikka ihan kultalusikkakermapersetyttöhän tämä oikeasti on. Vastenmielistä ratsastaa tuollaisella. Tuossa haastattelussa karvat nosti pystyyn lisäksi se, kuinka ylpeänä Jippu julistaa omaa vaikeuttaan ja itsekkyyttään parisuhteissa... itseironian kyllä tunnistin, mutta en toisaalta ihmettele gospel-esiintymisen peruuntumistakaan.
pidän kyllä Jipun äänestä, mutta omista kappaleistaan vain "pihalla" on ylipäänsä tehnyt jonkun muistijäljen.
Sitä huomaa vanhentuneensa, kun ei tiedä ketkä ovat tällä hetkellä listan top 10.
Tai kuka on jippu tai chippu.
Jätän tämän keskustelun teille. Ei ole mitään sanottavaa. Enbuske on tuttu. Pidin enemmän hänen ohjelmastaan ylellä.
T: 11cm miesParikymppiset lapset... No joo, en jaksa vaivautua kommentoimaan enempää.
Huomaa ikääntyneensä, kun ei tiedä median turhia juttuja. Lapsellisuudet jäävät automaattisesti pois elämästä. Sitä keskittyy enemmän maailmanlaajuisiin uutisiin. Esimerkiksi Meksikon kriisiin ja pörssiin.
Olen lapsuudessani tuntenut maaritin ja hänen elämänsä meni huonoon suuntaan. Minusta Jippu oli aivan hukassa ja vaikutti maaniselta.
ja vaihdoin kanavaa. En vaan voi sietää koko ämmää. Täynnä tuskaa alusta lähtien, mutta silti ei ole mitään syvyyttä kuten esim. nuoressa ja kauniissa Chisussa.
ei ihme että Jippu ei tullut toimeen isäpuolensa kanssa ja muutti siksi Rikollis-Merisaloille asumaan ja siitä suoraan lastenkotiin. Todella haastava ja vaikea tapaus.
En saa kiinni mikä se juttu on. Ehkä se minäminä -asenne? Ei kai kuitenkaan ihan teini ole enää, ja jutut on just sellaisia kuin itseensä rakastuneella teinillä. Olettaa että kaikkia kiinnostaa mitä suuri taiteilija itsestään tänään haluaa kertoa. Ja jotenkin tuntuu että haluaa näyttäytyä jotenkin tosi mielenkiintoisena ja erikoisena persoonana. Huomiohakuisuus tulee mieleen vahvasti.
Ja ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa se, että musiikistaan kyllä ihan tykkään. Sellaista herkkää ja riutuvaa tyyliä, joka ihan toimii mulle.
En saa kiinni mikä se juttu on. Ehkä se minäminä -asenne? Ei kai kuitenkaan ihan teini ole enää, ja jutut on just sellaisia kuin itseensä rakastuneella teinillä. Olettaa että kaikkia kiinnostaa mitä suuri taiteilija itsestään tänään haluaa kertoa. Ja jotenkin tuntuu että haluaa näyttäytyä jotenkin tosi mielenkiintoisena ja erikoisena persoonana. Huomiohakuisuus tulee mieleen vahvasti. Ja ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa se, että musiikistaan kyllä ihan tykkään. Sellaista herkkää ja riutuvaa tyyliä, joka ihan toimii mulle.
Mä samoin tykkään Jipun musiikista, mutta persoonana jotenkin tosi vaikea.
en Jipusta yksin.
Se siinä ärsyttää, että olevinaan niin suuri taiteilja ja täynnä tuskaa ja tunnetta, ja on silti niin ohut ja lapsellinen. Viisaat viihtyvät varjoissa.
Ehkä itseironia menee monilta ohi?
Ja on muuten paljon nuorempi mitä oletin.
Tero
iholla-helin kavereita, kertonee paljon hänestä...
ihastunu omaan kompleksisuuteensa. Suorastaan hurmoksellisesti. Elämä on tietenkin vaikeeta, kun tuntee niin paljon syvemmin kuin kaikki muut yhteensä.