Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta koominen duetto: Didi ja Torsten :DDDDDDD

Vierailija
22.04.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivatkin sopia yhteen. Diandra laulaa heleästi ja kirkkaasti kuin lintu ja Torstebn on parhaimmillaan käheätä samettia.

Vierailija
2/9 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin huvittaa aina kun joku tietämätön (tai ehkä "tietämätön") tulee tosi-tv -henkilöitä koskevaan ketjuun kyselemään "ai ketkä?" tarkoituksenaan lähinnä osoittaa miten tasokas ihminen itse on kun ei moisista turhuuksista ole tietoinen.

Ai kuka Tuksu? Huomaatteko nyt miten olen seiskasukupolven yläpuolella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitse kysellä keitä ovat Viidakon tähtöset, BB-ihmiset, Super-Marjo tai Seiskan ihmiset, vaikka en ensimmäisiä seuraa lainkaan koskaan. Seiskaa tilaan ja luen tosi mielelläni vessassa.

Ei noihin tosi-tv-hahmoihin voi olla törmäämättä, jos pitää tietokonetta auki tai näkee lehtien lööpit.

Vierailija
4/9 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti studiotekniikalla todella kauniiksi levylle! Mä arvasin, että äänet sopii yhteen!

Vierailija
5/9 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todella lahjakkaita molemmat.

Vierailija
6/9 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin huvittaa aina kun joku tietämätön (tai ehkä "tietämätön") tulee tosi-tv -henkilöitä koskevaan ketjuun kyselemään "ai ketkä?" tarkoituksenaan lähinnä osoittaa miten tasokas ihminen itse on kun ei moisista turhuuksista ole tietoinen.

Ai kuka Tuksu? Huomaatteko nyt miten olen seiskasukupolven yläpuolella?

en vain oikeasti tiennyt ketään Torstia ja Didiä.. Idolsia en seuraa, sillä siinä on vain taas yksi turha laulaja Suomen musiikkimarkkinoille, mutta ei se minusta ketään parempaa tee.

Vierailija
7/9 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitää kovastikin esim. Tuiskusta, Annan Abreusta, Jani Wickholmista.

Vierailija
8/9 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitää kovastikin esim. Tuiskusta, Annan Abreusta, Jani Wickholmista.

En ole koskaan tietoisesti kuullut Antti Tuiskun musiikkia. Voi siis olla, että olen tietämättäni häntä kuullut. Nuo kaksi muuta ovat jollain tavalla tutumpia, vaikken heidänkään musiikkiinsa ole millään tavalla perehtynyt.

Mutta minä en seuraa nykyajan musiikki-ilmiöitä, ellei joku erikseen herätä mielenkiintoa. tyydyn vanhoihin, hyviksi havaitsemiini levyihin. Siksi VoF olikin tässä suhteessa yllättävä ja mieluisa poikkeus. Hämmästyksekseni seurasin sitä ihan mielelläni. Noin muuten nykyajan musiikki on minulle enimmäkseen mielenkiinnotonta sohjoa.

Vierailija
9/9 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se tee niiden laulajista tai kuuntelijoista alempiarvoista sohjoa. Moni havaitsee hyväksi musiikkia, joka ei sytytä sinua. Luultavasti sinunkaan musiikkisi ei ole kaikkaien suosiossa, ei edes älykköpiirien. Tule alas norsunluutornistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi