tiedätkö tunteen kun menet juhliin ja saat joltakin koko ajan "evil eye" katseita
Siis se katse seuraa sua joka paikkaan ja käytä miettimään, että mitä vitun pahaa mä olen tuollekin tyypille oikein tehnyt.
Kommentit (12)
Mä saan sellaisia jos laitan minihameen.
Mä saan sellaisia jos laitan minihameen.
Tyyliin, että sama mitä sanot tai teet, niin et saa hymyysi vastausta vaan vain "evil eyen".
Eli sellainen hyvin jäätävä lookki joka kertoo aivan täysin mitä sen toisen päässä liikkuu. Tyyliin "vihaan sua ämmä"!
Ja sitten ihmetyttää, kun olet tuskin koskaan mitään tämän henkilön kanssa jutellut. Tiedät vain, että jotkut juorupiirit on ehkä jotain katkerina mäkättäneet.
Harmittaa vaan kun tuntuu et menee koko juhlat pilalle kun ei anneta edes mitään mahiksia näyttää et en mä ole mikään paha ihminen.
ihan kaveriporukalla ja tunnelma ystävällinen ja mukava.
rasittavaa. Monesti sitä ajattelee, että älä välitä. Mutta miten sitä voisi olla ajattelematta? Kyllä ne pahat katseet satuttaa.
varmaan siksi, että en ole teinipissis. Niillä kuulemma tuollainen luulottelu on ihan tavallista. Keksitään juttuja, että joku tuijottaa/katsoo tms. ja sitten haetaan huomiota väittämällä muille, että tuo on ilkeä.
varmaan siksi, että en ole teinipissis. Niillä kuulemma tuollainen luulottelu on ihan tavallista. Keksitään juttuja, että joku tuijottaa/katsoo tms. ja sitten haetaan huomiota väittämällä muille, että tuo on ilkeä.
vanhempienkin naisten kesken. Ei vain teinipissisten.
Tiedän ap mitä tarkoitat.
Mulla on tuollainen evil eye naapurissa. Ihminen, jonka elämä on jotenkin onnetonta, ja joka purkaa sitä ilmeisesti vihaamalla jotakuta jostain syystä. Syyt siis ovat käytännössä vihaajan omassa päässä, eikä kohde voi edes välttämättä tietää mistä ne johtuvat.
Että on niitä pahoja silmiä muuallakin kuin juhlissa, jos käy huono tuuri.
teet itsestäsi tärkeän keksimällä, että joku tuijottaa. Se on ihan samanlaista kuvitelmaa kuin uskotella itselleen, että joku sanoo ilkeästi tervehtiessään "moi", koska keksit siihen jonkun tietyn äänensävyn. Heikkoitsetuntoisten itsekuvitelmaleikki!
minullakin on näitä tällaisia. Yritän ajatella, että heillä itsellään on vielä huonompi olo kuin minulla.
Mutta joskus olisi kiva tietää, että mistä syystä mulkoilevat. Eili olenko oikeasti tehnyt heitä kohtaan jotenkin väärin vai missä on vika? Vai kuka on puhunut paskaa ja mitä?
Kun en todellakaan ole koskaan heidän kanssaan yhtään mistään koskaan puhunut.
Olisi ihan reilua saada tietää, että minkälaisten juorujen kohteena on ja saada puolustaa itseään.
teet itsestäsi tärkeän keksimällä, että joku tuijottaa. Se on ihan samanlaista kuvitelmaa kuin uskotella itselleen, että joku sanoo ilkeästi tervehtiessään "moi", koska keksit siihen jonkun tietyn äänensävyn. Heikkoitsetuntoisten itsekuvitelmaleikki!
Tiedän ihan oikeasti, että tällaista mulkoilua on. Sen ovat huomanneet muutkin.
Ja myönnän, että olen itsekin joskus mulkoillut muita. Ihan vain, koska en ole pitänyt jostakin asiasta mitä he edustavat.
Lopetin mulkoilun kun tiedostin sen olevan vain kateutta.
Sen jälkeen aloin keskittymään vain omaan elämään ja parantamaan sitä. Sen sijaan, että olisin katkera muille heidän hienosta elämästään, autostaan tms.
Kerran kun osallistuin opiskelukaverin kotibileisiin sain koko naisporukalta semmoisia katseita koko illan ajan.
Kaikki naiset siellä olivat poikaystäviensä seuralaisina ja suurin osa tunsi toisensa ennestään (opiskelivat samassa koulussa).
Yksikään niistä naisista ei puhunut minulle sanaakaan koko illan aikana.
Käyttäytyivät kuin eivät olisi kuulleet eivätkä nähneet minua ollenkaan.
Miehet sentään olivat minulle tuttuja opiskelupiireistä, joten keskityin lopulta seurustelemaan heidän kanssaan.
Se ilta oli aivan käsittämättömän omituinen. Naiset olivat omassa ryhmässään ja miehet omassaan, eikä heidän välillään ollut minkäänlaista kanssakäymistä. Vain minä olin siellä sekoittamassa kuviota.
Joko mua ei katsella noin tai sitten en vain huomaa.
Vähän kyllä ihmetyttää, jos joku kokee saavansa tuollaisia katseita useinkin: Joko vähän kummallinen tuttavapiiri tai sitten kuvittelee ihmisten katseista enemmän kuin niissä onkaan.