Mikä on selviytymiskeinosi töissä, missä huono ilmapiiri?
Kommentit (10)
En puhu muita kuin työasioita ja niitäkin hyvin vähin sanoin.
Jos joku alkaa länkyttää taas jotain paskaa niin sanon siiheen vastaukseksi aijaa,ihan tosi tai että okei.
Hetken aikaa meillä oli ihan normaali tilanne ja silloin oli kohtuullisen kivaa,mutta nyt taas paska pomo ja täytyy varoa puheitaan kun ei tiedä kuka on sen kätyri.
klikeistä, en ota kantaa suuntaan enkä toiseen. Hoidan omat hommani ja psykkaan itseäni ajatuksella: "mä olen vaan täällä töissä".
Yritän parhaani mukaan pysyä poissa klikeistä, en ota kantaa suuntaan enkä toiseen. Hoidan omat hommani ja psykkaan itseäni ajatuksella: "mä olen vaan täällä töissä".
työni niin hyvin kuin mahdollista, en osallistu juoruihin, enkä toisten haukkumisiin. Jos joku/jotkut tulee minulle haukkumaan jotain muuta, sanon etten halua puhua kenenkään selän takana asioita. Jonkun aikaa olin itse tuon takia kiusattuna, mutta kun kaikki osapuolet huomkasivat etten lähde kenenkään leiriin ja teen vain työni minun annettiin olla rauhassa. Nyt minusta ollaan tekemässä luottamusmiestä. Työpaikan ilmapiirikin on jo hiukan parempi.
klikeistä, en ota kantaa suuntaan enkä toiseen. Hoidan omat hommani ja psykkaan itseäni ajatuksella: "mä olen vaan täällä töissä".
Teen oman työni siihen keskittyen ja yritän olla hiljaa ja neutraalisti. Ajattelen, ettei tämä paikka sentään mikään ikiaikainen rangaistussiirtola ole.
Mut vedettiin riitoihin sillä verukkeella, etten osallistu tarpeeksi henksun juttuihin, en ole "me-henkinen". Olin koeajalla ja sain kenkää sitten sen takia, siis koeaikaa ei jatkettu. No ei ollut väliksikään.
meillä oli 3 vuotta sitten huono ilmapiiri kun eräs työntekijä tahallaan järjesti boikotteja ja hidastuksia työpaikalla ja käänsi henkilökunnan minua vastaan.Työntekijät eivät esimerkiksi suostuneet puhumaan minun kanssani mitään vaan tämä henkilö järjesti itse omat tilaisuutensa ruokiksella jossa jakoi työt.Johdon mielipide oli että sanotaan tämä henkilö irti ja niin teimme.Pomoa kun saa kiusata mielin määrin. Ei tule liitto apuun.
Henkilölle jouduttiin pulittamaan isot korvaukset mutta työpaikan henki parani 100%.Tulos parani myös koska hidastuksia ei enää ollut. Nyt tulevat kaikki jopa pikkujouluihin. Ennen tämä henkilö järjesti omat pikkujoulut (nyyttärit) niin että kukaan ei tullut(uskaltanut tulla) firman pikkujouluihin.
Mielipiteeni on että oli sitten ilonpilaaja pomo tai alainen niin hänet pitää saada pois.Muuten ei voi työpaikalla olla.
Tuntuu vain hullulta että kiusaamisesta maksetaan Suomessa.
Kuukausi pitää vielä jaksa jatkaa. Tevehdin ja teen ne kaikki pakolliset.
Yhtään en enää jousta. Onneksi se on pian ohi.
Ja pääsen uusiin töihin.