Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saisi laadukkaita räsymattoja?

Vierailija
22.04.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin aivan ihana osto- ja myyntiliike, josta olemme ostaneet useita vanhoja räsymattoja. Hyvin tehtyjä ja tiiviitä, kestävät aina vain aikaa. Helppoja pestä itsekin, ei tarvitse kallista pesulapesua. Persoonallisia, ei tule joka masku/ikea kodissa vastaan.

Rohkeasti penkomaan käyettyjä mattoja. Ovat laadultaa parempia, kuin koneella tehdyt "anttila matot" ja edullisiakin - kympillä saa jo ihan täyspitkän, hyväkuntoisen maton.

Vierailija
2/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eräs mökki (olisiko ollut entinen venevaja tms.) täynnä erään mummon kutomia mattoja. Lähti kaksi mukaan kotiimme. Vanha rouva oli itse ne kutonut. Tämä oli Björköbyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehitysvammaisten suojatyöpaikkoja. Nämä ainakin kutovat itse mattoja..tai ainakin luulisin niin.

Vierailija
5/10 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin käyvät torilla myymässä niitä.

Vierailija
6/10 |
27.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muorilla Siikaisten Leväsjoella on paljon mattoja, jotka hän on itse kutonut. Todella piukkoja ja hienoja mattoja. Löytyy väreissä ja malleissa ihan laidasta laitaan. On myös erilaisia liinoja, ym.. Laita tiedot millaisia tarvitset, niin otamme kuvia vaihtoehdoista ja lähetämme sinulle. Sinne voi mennä myös itse katsomaan. email: hannupkiuru@gmail.com

Vierailija
7/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.facebook.com/uusirasymatto. täältä laadukkaita ja uniikkeja uusia räsymattoja.

Vierailija
8/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy paikallisesta käsityökeskuksesta (työväenopiston ylläpitämä).

Vierailija
9/10 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-P:llä Piikkilän mattokutomo tjsp, meidän olohuoneen matto sieltä ja oon ollut tyytyväinen.

Vierailija
10/10 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sari.savela67@gmail.com tekee laadukkaita ja edullisia käytäväräsymattoja.