Mistä saisi laadukkaita räsymattoja?
Kommentit (10)
oli eräs mökki (olisiko ollut entinen venevaja tms.) täynnä erään mummon kutomia mattoja. Lähti kaksi mukaan kotiimme. Vanha rouva oli itse ne kutonut. Tämä oli Björköbyssä.
kehitysvammaisten suojatyöpaikkoja. Nämä ainakin kutovat itse mattoja..tai ainakin luulisin niin.
Täällä ainakin käyvät torilla myymässä niitä.
Muorilla Siikaisten Leväsjoella on paljon mattoja, jotka hän on itse kutonut. Todella piukkoja ja hienoja mattoja. Löytyy väreissä ja malleissa ihan laidasta laitaan. On myös erilaisia liinoja, ym.. Laita tiedot millaisia tarvitset, niin otamme kuvia vaihtoehdoista ja lähetämme sinulle. Sinne voi mennä myös itse katsomaan. email: hannupkiuru@gmail.com
Kysy paikallisesta käsityökeskuksesta (työväenopiston ylläpitämä).
E-P:llä Piikkilän mattokutomo tjsp, meidän olohuoneen matto sieltä ja oon ollut tyytyväinen.
Meilläpäin aivan ihana osto- ja myyntiliike, josta olemme ostaneet useita vanhoja räsymattoja. Hyvin tehtyjä ja tiiviitä, kestävät aina vain aikaa. Helppoja pestä itsekin, ei tarvitse kallista pesulapesua. Persoonallisia, ei tule joka masku/ikea kodissa vastaan.
Rohkeasti penkomaan käyettyjä mattoja. Ovat laadultaa parempia, kuin koneella tehdyt "anttila matot" ja edullisiakin - kympillä saa jo ihan täyspitkän, hyväkuntoisen maton.