Vi**u sanon minä. Tapasin ihanan miehen baarissa eilen.
Sovimme treffit tälle päivälle samaan paikkaan. Lähdettiin meille ja harrastettiin seksiä. Miehellä soi puhelin ja se sanoi että VAIMO SOITTAA. Sitten se puki ja lähti. Kello ei ole edes puolta kahta. Oon ollut baarissa, saanut seksiä ja tullut vedätetyksi. Mahtava ilta!
Kommentit (16)
Mies jää kiinni tällä menolla. Kuvaile miehen pukeutumista. Tai kerro fyysiset tuntomerkit. Pituus, paino, hiusten & silmien väri. Viiksiä? Partaa? Silmälaseja?
Häntä voit kyllä mainostaa kertomalla ihan nimenkin.
Voisiko olla mahdollista, että teillä oli hieman liian kiire sänkyyn?
Noh, älä huoli kyllä sä löydät uuden ihanan miehen pian.
Voisiko olla mahdollista, että teillä oli hieman liian kiire sänkyyn?
miehen naimisissaolo ei olisi häirinnyt? Mikä teidän nimenomaan seksiä kritisoijien logiikka on? Että tässä stoorissa mies "sai" ja nainen menetti viattomuutensa ja _sen_ takia tuli huijatuksi? Niiiiiiiin viime vuosituhannelta.
Luepa uudestaan lainaamasi tekstiote. Kysyttiin, oliko hieman liian kiire. Joten?
"Kiire" on eri asia kuin ei koskaan. Ok?
Jos ei ole kiire, ehtii paremmin tutustua ihmiseen. Jos siis jokin muukin kuin seksi kiinnostaa! Jos taas vain seksi kiinnostaa, niin sitten tuo juttu meni kuin pitikin. Molempien kannalta.
ole se suurempi synti, kuin se, että ovat seksiä harrastaneet (heti). Kyllä mua ainakin harmittaisi yhtä paljon jos mies sanoo että oota vaimo soittaa oli se ennen tai jälkeen seksin.
Huora sai mitä huora haki.
joitten mielestä perhesurmat on sen tapetun naisen syytä ja raiskaus uhrin syytä?
Mistä AP olis voinu tietää, että äijä on aviksessa jos kerta molemmat on halukkaita. Me ei tiedetä oliko miehellä sormus sormessa, mut tuskin oli. Kyllä se on sen varatun velvollisuus informoida elämäntilanteestaan. Sinkulla ei ole menetettävää, joten tässä tarinassa mies oli täysi sika. Toivottavasti äijä jää kiinni. Älä AP välitä, sä et ole tehnyt mitään väärin. Jos mun mies pettää mua, niin miksi mä sille naiselle vihainen olisin?
antavat miehensä pettämisen anteeksi, koska se "lumppu vietteli väkisin mieheni".
Vapaa ihminen on vapaa kohtaamaan toisen yössä ja yhtyä, varattu mies oli tässä tapauksessa epärehellinen kahteen suuntaan.
Yök.
Sietäisi jäädä kiinni.
Pettäjäsikojen vaimot huorittelee palstalla muita naisia, kun eivät uskalla sanoa tasokkaalle miehelleen mitään. :D
niin narauta vaimolle. Kuulostaa kyllä tosi patologiselle tapaukselle, liekö heillä avoin suhde tai vaimo muuten vaan hyväksyy... :/
Vastaan tuohon yhteen kysymykseen "oliko liian kiire".
Joo, oli lian kiire. Jos tutustuisi paremmin ajan kanssa, voisi saada selville a. onko muustakin kiinnostunut kuin kertaluonteisesta ja/tai muutaman tunnin seksijutusta, ja, b. onko mahdollisesti varattu.
toivon, että seksi oli edes hyvää...
Minkä ikäinen oli? Tumma vai vaalea?
missä baarissa olit? miehen etunimi ja paikkakunta