Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhdeongelma! Hyvä mies, mutta..

Vierailija
21.04.2012 |

Mulla on tosi outo ongelma, kysynkin onko kellään ollut samanlaista ongelmaa. Mulla on hyvä mies, se hoitaa lapsia kyllä ja tekee töitä jne. mutta musta tuntuu että oon aina onnellisempi kun se ei ole kotona. Mä saan ittestäni paljon enemmän irti lasten kanssa ja siivoilen ja hoidan kotia hyvin kun mies ei oo paikalla, mut kun sillä on vapaapäivä ni me kaikki ollaan vaan kiukkusia ja väsyneitä ja masentuneen olosia. Mun mies ei oo mitään sitä tyyppiä että "Hei, lähdetäänkö lenkille". Hän viihtyy paljon koneella töitä tekemässä ja sellasta. Mutta onko mulla joku asenne ongelma. Käytiin terapiassakin mut se sano jo ekalla kertaa ettei meillä ole mitään ongelmaa, mut miks musta tuntuu näin ja miks kaikki on huonommin kun mies on kotona?? Miksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tullu mieleenikään että se voisi olla tota, että mä tarvin omaa tilaa. Tosiaan me ollaan oltu aina yhdessä ja mies tekeekin paljon töitä kotona. Tekis varmaan hyvää että se lähtis johonki mökille viikoksi että vois oikein ikävöidä. Tiesin että joku keksii heti vastauksen :) ap

Vierailija
2/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehokas ja kaikki sujuu mallikkaasti,kun mies ei ole kotona. Kun mies on kotona,niin olen ihan erilainen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehokas ja kaikki sujuu mallikkaasti,kun mies ei ole kotona. Kun mies on kotona,niin olen ihan erilainen..

Mä en ees tykkää ittestäni, oon laiska ja masentunut kun mies on kotona. Mikä Meitä vaivaa?

Vierailija
4/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kai niin erilaisia, etten uskalla täysin olla oma tehokas itseni miehen ollessa kotona. Tai ehkä ahdistun, kun toinen ei ole tehokas. En tiedä. Tänään viimeksi mietin asiaa...

Vierailija
5/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo outo ongelma ole, vaan aika tavallinen. Se on jotenkin selkeämpää kun on yksin aikuisena pinten lasten kanssa, mutta kun siinä yhtäkkiä onkin se toinen aikuinen niin systeemit ja dynamiikka on jotenkin sekaisin.

Vierailija
6/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä osallistu sun kanssa siivoukseen tai lähde jonnekkin tms. Et kuitenkaan osaa ilmaista kunnolla miehelle mitä haluat.

Minustakin on vaikeaa puuhailla omia juttuja, jos toinen makaa sohvalla. Ja mä taas en ole yhtään sellainen joka haluaa viettää vapaapäivät sohvalla maaten.

Vierailija
7/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa etten ole yksin:) Nyt vaan pitää löytyä joku ratkaisu. Pitääkö miehen muuttua tehokkaammaksi vai pitäisikö sen olla vain enemmän pois kotoa? Ei se voi olla oikein että kaikilla on paha olo kun perhe viettää laatuaikaa? Kumman on muututtava, miehen vai naisen?

Ap

Vierailija
8/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se taisi olla, joka sanoi, että nainen tarvitsee OMAN HUONEEN. Niin totta...

Vierailija
9/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on itse muututtava. Mä yleensä viikonloppuisin teen lasten kanssa jotain, ettei tarvi miestä katella koko viikonloppua. Tänään käytiin hoplopissa. Huomenna mennään uimaan. Huomenna aion kyllä tehdä tehosiivouksen, vaikka miehen läsnäolo ei teekään siivouksesta niin mukavaa kuin yksin siivoaminen olisi.

Ei tämä ihannetilanne ole, mutta yritän kestää, koska kivaakin yhdessä on. Ja välillä jopa tehdään yhdessäkin jotain :)

t. Sama homma täällä

Vierailija
10/10 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäis olla pois kotoa jotta sulla olis kivaa? Onko miehellä kivaa sitten jossain muualla? Mitäs jos ihan ensimmäisenä opettelisit sanomaan miehelle suoraan että nyt tehdään nää kotihommat tai mennään sinne lenkille ja vasta sen jälkeen mies saa istua koneella ja tehdä omia hommiaan? Siis sekä sitä yhteistä perheaikaa mutta myös kummallekin omaa aikaa. Ja lopetat sen kiukuttelun omalta osaltasi.