kyllä on hel.etin kiva lauantai TAAS...pitäisi toki olla iloinen ja
kiitollinen että on terveet lapset ja itsekin voi hyvin mutta kun suhteessa ei voi hyvin niin masentavaa...Onko muilla sama fiilis? nyt kun ois vapaa la-ilta (teen vuorotyötä) niin tässä sitä istutaan sit - minä koneella ja mies makaa sohvalla ja katselee urheilua!!!! Kolmatta tuntia....kyllä sitä vaan jaksaa tulla teeveestä koko ajan...ikää 40 ja oikeesti tuntuu että tässäkö tämä?! en enää halua seksiäkään ja näin sit illat menee...jotenkin ois ihanaa asua omillaan...vaikeata selittää - muita ?
Kommentit (6)
ni mitä muuta se ukkos tekis, kun katselis telkkaria? Nyt kone kiinni ja meet kyhnäämään miehes kainaloon, kuiskailet tuhmia korvaan ja koskettelet hellästi strategisia paikkoja. Pikkasen nyt yritystä nainen!
kyllä se ero olisi oikeasti paras ratkaisu tai muuten näivetyn oikeasti hengiltä :(
sama täällä.
Ja kuka oikesti luulee että minua ainakaan kiinnostaisi mennä lääppimään tuota perse homeessa urheilua tuijottavaan miestä :D
Ja kuka oikesti luulee että minua ainakaan kiinnostaisi mennä lääppimään tuota perse homeessa urheilua tuijottavaan miestä :D
Ja toisekseen mulla ainakaan ei pelkästään se seksi ole se ongelma.
illan naurusta kuitenkin. Oli niin hyvin sanottu. Samaa ajattelin minä kun joku ehdotti sitä - ettei oikeesti kiinnosta OLLENKAAN, hyi. ap
Täällä ihan prikulleen sama tilanne ja ihan samat aatokset.
Että hyvää lauantaita vaan kaikille! *huokaus*