Kaverini teini-ikäinen sijoitettiin kiireellisesti, eikä kaverini halua puhua siitä.
Epäilen kaverini olevan piilo-alkoholisti. Voiko vanhemman kännääminen olla syy kiireelliseen sijoitukseen?
Kommentit (7)
mutta on nyt tuon jälkeen lopettanut kokonaan yhteydenpidon. Luulin, että olemme hyviäkin ystäviä ja olemme puhuneet kaikesta mahdollisesta. Nyt ihmettelen ja mietin selitystö asialle.
Kun olen suoraan kysynyt, kaveri sanoo kertovansa myöhemmin, muttei halua nähdä minua. Asiaan liittyy muutakin, mutten voi kertoa sitä.
yleensä teini-ikäiset huostaan otetaan omien ongelmiensa vuoksi
joo, oon piiloryypänny ja sen vuoksi menetin kiireellisesti kersani.
Toki se kersa oireili rankkaa teinivuottaan / teinivuosiaan, eikä viitsinyt käydä koulussa ryyppäämisen, huumeiden + sun muun hillumisen lisäks. On poliisien kans liikaa tekemisis, ku rötöksiä ja pahoinpitelyjä ilmaantuu... Mut joo se vaan johtu siitä ku oon kaappijuoppo
Lopeta ap se piereminen nussiessas!
Jos se on niin pahaa, että lapsen perustarpeistakaan ei huolehdita niin tietysti voi.
Riippuu kaupungista ja kunnastakin.
Mä tein kolme ls- ilmoitusta juoppoperheestä, jotka vaan tappelivat ja lapset kävivät naapureilla syömässä, eikä niitä lapsia siltikään otettu huostaan.
Siellä vaan juoksi kaikenmaailman sossutätejä ja kodinhoitajia.
Kun tämä perhe muutti toiseen kuntaan, niin lapset huostaanotettiin 2 kuukauden kuluttua muutosta.
Ai, mitenkä mä tiedän jonkun perheen asiat näin tarkkaan, on varmaan seuraava kysymys.
Tiedän, kun toi sossuperhe on ihan oman serkkuni perhe.
Mutta miksi pitäisi sinulle asiasta puhua? Taustalla voi olla myös jotain muuta.