Onko muita, jotka ei laske kaloreita
tai tiedä niistä mitään?
Syön mitä tahdon ja hoikka olen. Kiinnostaa ihan muut asiat kuin ruokien ihmettely.
Kommentit (9)
ja syön kaikkea. Ei edes kiinnosta kaloritaulukot, vaan syön kuunnellen elimistöäni. Kun tekee mieli makeaa, otan suklaata tai salmiakkia. Syön oikeita ruokia ja vettä paljon. Ei liikapainoa.
ole eläissäni laskenut. Tosin liikunkin todella paljon joten joudun syömäänkin paljon ettei paino laske liikaa.
Pitkästyttävää hommaa. Ei ylipainoa.
Kun aloitin vhh-ruokavalion lopetin kalorien laskemisen ja hyvin menee, laihduin nopsakkaan 13 kg ja nyt olen 168 cm ja 58 kg ja saan herkutella joka päivä.
niin laskisitteko sitten? vai vähentäisittekö vaan summamutikassa syömistä?
vaan liikkuisin enemmän ja pienentäisin annoksia. Jättäisin sokerin vähemmälle.
Kun aloitin vhh-ruokavalion lopetin kalorien laskemisen ja hyvin menee, laihduin nopsakkaan 13 kg ja nyt olen 168 cm ja 58 kg ja saan herkutella joka päivä.
siis mikä VHH?
Toki olen kiinnostunut terveellisestä ruokavaliosta, joten tiedän ruokien kalorimäärät aika hyvin, mutta en niitä laske enkä muutenkaan jätä mitään syömättä kalorien takia. Sen sijaan tyhjiä kaloreita en halua syödä, koska haluan pysyä terveenä.
Se johtaa helposti syömishäiriöön. Ihmisen pitää syödä kulutuksensa mukaan ja kulutustaan on vaikea tietää kalorilleen. On syötävä terveellistä ruokaa kun on nälkä.
t. entinen syömishäiriöinen