Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haluavat yhden lapsen

Vierailija
21.04.2012 |

Suurin osa miehistä haluaa yhden lapsen, mutta eukot natisevat niin kauan, että pirtti on täynnä tenavia. Tai sitten muijat pamauttvat itsensä paksuksi salaa tai sitten uhkaavat, kiristävät jne.. Avioeroja olisi paljon vähemmän, jos mammoilla ei olisi se lisäntymisvimma niin älytön.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusi kaksi. Mutta meillä on kolme :D eli osittain olet oikeassa ;)

Vierailija
2/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut ison perheen, ja jos mieheni olisi ollut vain yhden lapsen kannalla, olisimme lähteneet eri teille.

Asiasta siis puhuttiin jo ennen kihlautumsita, ja yhdenkään lapsen hankintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ehkä heräävät myöhemmin kaipaamaan jälkikasvua, mutta kyllä ainakin meillä molemmat on halunnu suurehkon perheen.

M39

Vierailija
4/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti mulle lahjaksi tutin ilmoittaakseen, että haluaa neljännen ;)

Vierailija
5/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut ison perheen, ja jos mieheni olisi ollut vain yhden lapsen kannalla, olisimme lähteneet eri teille. Asiasta siis puhuttiin jo ennen kihlautumsita, ja yhdenkään lapsen hankintaa.

Vierailija
6/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi lapsia nuorena ja ekan jälkeen pian toisen. Kaksi olis kyl riittänyt, mut mä halusin kolmenne, se oli hälle ok, koska ei ollut mitään erityistä syytä, miski kolmas ei olisi voinut tulla.

Mä olisin halunnut neljänne, mies ei. Se jäi sitten siihen, kunnes kuopus oli 10v niin mies pamautti, et tehdäänkös sittenkin se neljäs:) No "tehtiin" ja mies on aivan onnessaan.

Täs hiljan keskusteltiin juurikin aiheesta, et naiset tekeytyy tahallaan raskaaksi. Mies sanoi mulle, et kyllähän mä varmasti tiedän, et yhtälailla olis sitä halunnut ja rakastanut (lasta siis) jos olisin tahallani tehnyt "vahinkolapsen". Tuli vähän sellainen olo, et olis halunnut mun näin toimivan.

Nyt meillä neljä ihanaa lasta ja mietitään, et josko iltatähdelle vielä ns. lähisisarus myös:)

Vierailija
7/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on yksi lapsi. Miehellä jäi kai jonkunlainen trauma meidän vauva-ajasta. Se oli aika rankkaa vauvan ja mun sairastelun takia.

En aio salaa hankkiutua raskaaksi :D Itseasiassa mun mielestä on ihan fiksuakin tyytyä tähän yhtene lapseen.

Vierailija
8/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä kolme lasta. Myöskään ystäväpiirissäni väitteesi ei pidä vettä.

Toki jos tutkit ja esität tilastot, niin myönnyn. Rahi ja mutu ei kuitenkaan riitä.

Vierailija
9/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eivät lisääntyisi kuin kanit. Yhteisöllisyys lisääntyisi, kun ihmiset haluaisivat lähteä hakemaan seuraa sen omanapaisen perheen ulkopuolelta...

ja kun lapsia pitää pykätä joka kulkujätkälle, joka kohdalle osuu, niin siinä se soppa vasta on. MTT-ongelmat kasvavat hurjaa vauhtia.

Vierailija
10/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut ison perheen, ja jos mieheni olisi ollut vain yhden lapsen kannalla, olisimme lähteneet eri teille. Asiasta siis puhuttiin jo ennen kihlautumsita, ja yhdenkään lapsen hankintaa.

Jos noin haluaa ajatella, niin JOS mies olisi halunnut vaan yhden lapsen, niin hänhän olisi kiristänyt (?) minua? Tottakai omista unelmisa ja toiveista tulevaisuuden suhteen pitää keskustella ennen kuin päätetään sitoutua toiseen?! Ettei sitten tule papin aamenen jälkeen yllätyksenä ettei haaveet osukaan yksiin.

Mieheni ei ole ollut mikään pakko minuun siotutua, eikä minunkaan ole todellakaan ole ollut pakko sitoutua häneen. Kumpikaan ei kiristä toistaan... Onneksi toiveemme tulevaisuuden suhteen ovat olleet näissä asioissa hyvin saman suuntaisia.

Vierailija
11/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä en jaksa enää :D:D:D

Vierailija
12/12 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kyselee jatkuvasti, että tehdäänhän se kolmaskin lapsi. Vastaan vain, että jos nyt saisi tämän keskeneräisen kakkosenkin puskettua maailmaan, mietitään joskus myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi