Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hoiteleeko tämä mies muitakin naisia?

Vierailija
21.04.2012 |

olen tavannut jokin aika sitten miehen ja muutamia kertoja tavanneet.aina mies ei kuitenkaan vastaa viesteihini,eikä puheluihini.mies on kuitenkin ilmaissut halunsa nähdä minua vielä ja jopa itse puhunut yhteisestä tulevaisuudesta.yhteisiä vappusuunnitelmiakin meillä oli.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheluun ei aina pääse vastaamaan, mutta mielestäni täysin rehellinen ja naisesta tositarkoituksella kiinnostunut mies vastaa kyllä viesteihin ja soittaakin, jos näkee, että puhelu on tullut.

Jos hommassa joku asia epäilyttää, niin silloin yleensä siinä on jotain mätää. Älä jää liiaksi roikkumaan tai odottele mitää ihmeellistä. Jos vappusuunnitelmat on jotenkin menny jäihin, tee vain omia suunnitelmiasi. Älä alistu olemaan hätävara.

Vierailija
2/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoa vappu on muuten hyvä merkki. Tositarkoituksella sinusta kiinsotunut haluaa kyllä viettää vappunsa sinun kanssa. jos hänellä on jo jotain bileitä sovittu ennen tapaamistanne, niin hän voi halutessaan ottaa isnut mukaan. Jos ei halua ottaa, ei taida olla tositarkoituksella liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoa vappu on muuten hyvä merkki. Tositarkoituksella sinusta kiinsotunut haluaa kyllä viettää vappunsa sinun kanssa. jos hänellä on jo jotain bileitä sovittu ennen tapaamistanne, niin hän voi halutessaan ottaa isnut mukaan. Jos ei halua ottaa, ei taida olla tositarkoituksella liikenteessä.

Vierailija
4/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sopineet, että muita ei tavata?

Vierailija
5/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolinen serkku käyttäytyy just noin (siis kaikille ihmisille); lupailee ja höpisee kaikenlaista lämpimikseen, ja sit siihen ei yhtäkkiä saakaan mtn yhteyttä. Seur. kerran on kuin ei ois tapahtunu mitään outoa. Vähitellen oon alkanu uskoa, että kusipää se on. Toisekseen sillä on alkoholiongelma.

Mä tulisin hulluksi, jos olisin parisuhteessa tollasen tyypin kanssa.

Vierailija
6/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän miehen kanssa. ap

Vierailija
7/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleisesti ottaen täytyy ihmetellä, kuinka "luonnollisesti" kumppanin pettämiseen nykyään suhtaudutaan. Ikäänkuin se olisi jopa suositeltavaa. Ilmeisesti ihmiset eivät pysty enää sitoutumaan yhteen kumppaniin vaan varahoitoja täytyy olla vähintään yksi, mieluummin useampi. Miksi ylipäätään "sitoutua" olemaan vakinaisesti kenenkään kanssa jos päällimmäisenä ajatuksena on kuitenkin jossain vaiheessa lähteä pettäjän tielle?

Vierailija
8/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni on perheellinen mies, mutta hänellä on ollut useampi salasuhde. On puhunut lastensa äidistä eroamisesta jo vuosia, mutta ei hänellä "ole munaa" tehdä sitäkään ratkaisua.

Ole varovainen ennen kuin päästät itsesi ihastumaan kunnolla.

Vierailija
9/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo sanoi, se kertoo paljon, kenen kanssa mies viettää juhlapyhät. Vappuaatto on tyypillinen päivä, jolloin halutaan olla oman kullan kanssa. Vappupäivä taas on vakiintuneempien parien ja perheiden juhlapäivä. Jos miesystäväsi haluaa viettää kanssasi molemmat, voit olla melko varma, ettei hänen elämässään ole muita. Tai sitten naisystävä päivystää sairaalassa tms.

Vierailija
10/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tavannut jokin aika sitten miehen ja muutamia kertoja tavanneet.aina mies ei kuitenkaan vastaa viesteihini,eikä puheluihini.mies on kuitenkin ilmaissut halunsa nähdä minua vielä ja jopa itse puhunut yhteisestä tulevaisuudesta.yhteisiä vappusuunnitelmiakin meillä oli.

Mulla oli tuollainen mies, Tomi. Hän oli narsisti ja halusi pitää haaremia. Minulle hän uskotteli olevansa vain minun, mutta sitten just noita ettei vastannut puheluihin jne. Kun kysyin hän sössötti että oli nukkunut, unohtanut äänettömälle jne. Menin ja rakastuin ja se oli elämäni suurin virhe josta juuri ja juuri jäin henkiin!

Jos sinua epäilyttä, älä mene sotkeentumaan! Intuitiosi ohjaa sinua.

Ja niin noista juhlapyhistä, mies kyllä vietti juhannusta kanssani, mutta häipyi klo 23 juhlista sanomatta sanaakaan!

Selvisi sitten lopulta että kusetusta oli kaikki ja vieläkin sattuu, vaikka asiasta on 8 vuotta!

Vierailija
11/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittavat muijan ja kakaran anoppilaan juhlapyhää viettämään, ja viettävät vaput, juhannukset ja muut (ehkä joulua lukuunottamatta) hoitojensa kanssa.

Vierailija
12/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen ja ap:n välillä, pelimies pitää päivänselvänä, että kumpikin voi tapailla muitakin ja nähdään, jos siltä tuntuu tai baarissa törmätään, mutta ei välttämättä nähdä, jos on muuta (=muita naisia saatavilla).

Vierailija
13/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kysyn suoraan tai en vain ota yhteyttä ja katson mitä tapahtuu. Kumpaa suosittelette? ap

Vierailija
14/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on ollut ongelmia ja on edelleen..

Vierailija
15/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on eräs mies pyörinyt tuttavani ympärillä.

Mies soittaa kun itseä huvittaa Ei vastaa toisinpäin puheluihin. ja kesken puhelun voi mies sanoa että "nyt tuli kiire, pittää lopettaa"

Ja jos tekee toisinpäin ettei vastaa, mies tivaa asioita, ja varsinki kysyy että "kukas mies sulla siellä on."

Käy kylässä aina kun itse voi, kylässä ollessaan mies saattaa vastata puhelimeen ja puhutella ihan toisella nimellä ja kuuluu lähes selkeästi vihainen naisen ääni.

Löysimmepäs sitten tämän miehen vaimoineen kapakasta, tuttavani hyppäsi tahallaan miehen syliin ja sanoi "hei kulta" hän oli kovin närkästynyt, mutta selvisipä vaimollekkin miehen toiminta :)

Vierailija
16/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se äijä voi keksiä jonku valheen vastaukseksi, sinuna antaisin olla.

Mun exä jäi kiinni pettämisestä, kun kerran tulin kotiin vanhempieni luota ja rupesin ihmettelemään missä mun kaikki kamat vessasta ja eteisen vaatekaapista oli. Miekkonen oli unohtanut laittaa takas paikalleen... Että näin!

Vierailija
17/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vastaa sillon kun huvittaa ja testailee sua. Silloinkaan ei kannata kovin vakavaan parisuhteeseen ryhtyä, vaikka ei ketään muuta kuvioissa olisikaan.

Vierailija
18/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinkään miesten.

Vierailija
19/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perässä? Sitä kun ei vielä olla harrastettu. Ap

Vierailija
20/72 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattelisin tilannetta, en kauheasti ottaisi yhteyttä ja suunnittelisin omat menoni niin, etten miettisi miestä. Jos mies on kiinnostunut, kyllä hän ottaa yhteyttä. Siis voisin soitella, jos mieskin on soitellut, mutta en niin, että yhteydenpito jäisi yksin minun varaani.