Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermot mieheen ihan totaalisesti!!

Vierailija
21.04.2012 |

Mies ei ota yhtään vastuut lapsista tai kodista. Käydään molemmat ns. Normaali päivätyössä, mies tekee pitkää päivää. Minä teen lyhyempää, koska pyrin pitämään lastenhoitopäivät noin 9 tunnissa.

Nousen viikolla 5.45. Hoidan yksin lasten aamutoimet ja lähden lasten kanssa klo 6.55. Tällöin mies alkaa pikkuhiljaa nousta sängystä. Työpäivän jälkeen haen lapset ja hoidan kaikki kotityöt. Hoidnkaikki kotityöt myös viikonloppuisin. Noin kerran viikossa mies tyhjentää tiskikoneeseen, usein ei sitäkään. Hän ei kuulemma jaksa nousta aamulla eikä tehdä kotitöitä illalla. Toinen lapsistamme on lisäksi erityislapsi ja kaikki hänen hoito, lääkärit yms. On minun kontollani.

Olen koittanut puhua miehen kanssa, että katkeroidun ja koen tilanteen epäreilua, mutta ei auta.

Nyt olen flunssassa ja lepäsin sohvalla tunnin verran. Mies ei saanut ruokaa laitettua. Kun ei tiennyt mitä laittaa ... Vittu! Sanoin, että paista vaikka nakkeja pannulla!

Millä saan miehen tajuamaan, että tämä homma ei toimi näin!

Minulla ei ole mitään omaa aikaa. En edes muista milloin olisin viimeksi päivällä koittanut levätä, ehkä se oli 2 vuotta sitten kun olin noro- mahataudissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huomaa, ettei paikat itsekseen putsaudu tai ruuat valmistu. Toki lapsia ei voi jättää hoitamatta, mutta muuten. Luulis heräävän viimeistään kun ei ole puhtaita kalsareita.

Itse välillä lykkään siivoamista niin pitkään, että miestäkin alkaa häiritä, ja johan tapahtuu :)

Vierailija
2/3 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miehen pyykit pesemättä.

Omaa akkaa opettanu, on kyllä kohtuudella mukana kodin ylläpidossa, juuri tuolla tavoin. Ei välttämättä pyykin pesu mutta kaikki ylipäätään.

Jos jotain ei tee omalla vuorollaan, sen edestään löytää. Esim. Jos paistinpannu ei tiskaudu ruuanlaittovuoron jälkeen, nakkaan sen illaksi vaimon puolen sängyn viereen. Hänellä ottaa ohimoon, mutta minkäs tekee.

Tämän nyt ei tietenkään pidä olla ehdotonta. Toki voin esim sen pannun tiskata itsekin ja niin teenkin, mutta jos alkaa liikaa lepsua, edestään löytää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko teillä vara ostaa miehen palkalla kodinhoitoapua? Ilmoita miehelle että saa luvan makssaa sulle apua, jos ei itse rupea tekemään. Voisit myös vaatia, että mies vie lapset aamulla tarhaan, kun sinä kerran haet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi