Mies nauraa kivulle ja tuskalle. Miten regoida?
Jos satutan itseni, minulle tulee syvä haava tai olen ollut suuressa leikkauksessa. Niin mies vaan nauraa mulle ja mun kivulle. Vaikka itken ja minuun sattuu, niin mies nauraa päin naamaa. Mistä se kertoo?
Kommentit (13)
Sano sille että tuo on loukkaavaa. Tai naura sille kun se loukkaa ittensä seuraavan kerran, niin tietää miltä tuntuu.
Voi olla että vaan hämmentyy tilanteesta ja se purkautuu nauramisena.
Muuten kai ihan hyvä mies. Tunnekylmä tosiaan vaan.Näkyy muillakin osa-alueilla, esim- seksuaalisuudessa.
hämmennyksissään. Sen tavan reagoida tunnistaa. Miehelläni ei ole kyse siitä. Naureskelu vaan jatkuu ja jatkuu. Minkälaisen äidin lapsille kehittyy toullainen suhtautuminen kipuun ja toisten kärsimykseen?
Tuommoinen sadisti kykenee äärimmäisiin julmuuksiin.
Sadisti? Narsisti? Ei rakasta sinua?
Tollanen mies oli myös minulla. Reagoi tuolla tavalla. Muuten oli normaalin kirjoissa. Kunnes sitten kerran kännissä hakkasi toisen miehen kuoliaaksi. Silloin muistu mieleen tuo reagointitapa. Ero tuli.Pojassa vähän samaa vikaa.
Monta kertaa on sanottu että jos lapsi tai minä satutamme itsemme, meille ei saa nauraa. Että vaikka näyttelee naama peruslukemilla. Vaan kun ei saatana mee perille.
Jos rakastaa, ei voi käyttäytyä noin!
Tunnekylmyydestä? Narsistisesta luonteenpiirteestä?