Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun mies tenutti eilen tölkillisen bisseä per 20min

Vierailija
21.04.2012 |

nyt se kuorsaa sitten sängyssä. Aamulla olis pitäny olla kainalossa halimassa kun se heräs, hyi mikä löyhkä ja ei todella kiinnosta. Viikon oon puutteessa ollut kun ei miestä tunnu kiinnostavan, en mä silti sen krapulapatjaks rupee, oksettavaa edes kuvitella sellasta!

meillä on täällä lapsilla ja mulla päivä jo puolessa, kiva kiva!

sellasta se on, kun on juoppo ukko. muuten meni vikat rahat sinne kaljaostoksiin sitten, kiitos rötväleelle siitä. saapa itse keksiä millä käydään kaupassa, en rupee huolehtii.

mies on ex-alkoholisti joka siis ilmeisen selvästi sortui eilen ryypiskelemään. en osaa arvostaa, vaikka varmaan pitäis osata olla tukena ettei enää toistuisi. muka. 2v juomatta, ei mitään syytä juoda nyt. vauvakin tulossa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pari vuotta juomatta ja kerran erehtyy, niin so what?

Sano ukolles että jättää sinut, ei kait normi mies tuollaista akkaa kestäis.

Vierailija
2/4 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkö? Tölkki maksaa n. 95 senttiä, joten jos siinä meni vikat rahat, niin huonosti teillä menee varsinkin jos ajattelee, että vauva on tulossa.

En rupea toisia parisuhteissa neuvomaan, koska ei ole pätevyyttä. Mutta vaikutat melko tiukkapipoiselta ja itsekeskeiseltä, anteeksi nyt vaan;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos nyt jää tähän niin ei hätää. Alkoholismitaipumusta omaavilla valitettavasti on iso riski että alkaa putki jos menee kerrankin sortumaan, mutta jos nyt niin ei kävisi niin eiköhän tuon voi antaa anteeksi.

Vierailija
4/4 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän fiiliksen, itselläkin läheinen joka on alkoholisti. Kaiken jälkeen ei jotenkin enää jaksa uskoa ja luottaa kaikkiin tyhjiin lupauksiin. Sillä tavalla rikkoo itsensä vain vielä enemmän. Kun yrittää ja yrittää mutta mikään ei tunnu auttavan.

Muutoksen on nyt tultava ukosta. Sä et pysty sitä päätöstä hänen puolesta tekemään. Voithan toki laittaa kovan kovaa vastaan -alkoholi vai perhe, jos jatkaa juomista. Tosin, se saattaa hyvin olla alkoholistille vain yksi tekosyy lisää juoda. Kun se akkakin on vain niin hankala eikä ollenkaan ymmärrä.

Anteeksi pitkä purkaus, mutta toivon todella paljon voimia sinulle.