Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi trampalla, eikä suojaverkkoa, voinko tehdä mitään?!

Vierailija
20.04.2012 |

Isällä on iso tramppa pihallaan ja ei meinaa muka säästösyistä ostaa siihen vieläkään verkkoa. Antaa 4 vuotiaan hyppiä siinä. Jos lapsi sattuisi horjahtamaan sivulle, hyppäämään liian lovaa yms. niin lentäisi sieltä alas kovaan maahan jossa mm. kiviä... Olen suorastaan RAIVONA jos voi näin sanoa kun mies ei tajua että miten pienestä se on kiinni että lapsi voi vaikka vammautua tosi pahasti. Tuttuni on ensiavussa töissä ja olen kuullut kuinka paljon noi trampoliinit aiheuttaa onnettomuuksia lapsille kesäisin. En ole mielestäni tässä asiassa turhan nipo tai yritä miestä mitenkään "kiusata" tällä. Pelkään että jotain vielä tapahtuu, enkä ilmeisesti voi mitenkään asiaan vaikuttaa. Ostaisin itse sen verkon jos vain olisi vähänkin ylimääräistä rahaa. Mutta kun ei ole. Vaikka tuskinpa mies sitä laittaisi siltikään, sen verran veemäinen on ollut nykyisin :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos selität tilnateen?

Vierailija
2/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan sossu maksaisi suojaverkon trampoliiniin? Mä todella toivon että ei maksa.

Antaa evoluution hoitaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät ja tyhmät pois tältä pallolta, niin kaikilla olisi asiat paljon paremmin.

Vai että ihan sossu maksaisi suojaverkon trampoliiniin? Mä todella toivon että ei maksa. Antaa evoluution hoitaa...

Vierailija
4/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...trampan puhkiviillelty matto?

Mieti sitä ja toimi, äläkä ole kuin vihannes.

Vierailija
5/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei voi vielä laittaa lunta on vielä 20 senttiä. Tosin tyttären poika olisi jo kuukausi sitten halunnut,että tramppa pitää laittaa silloin oli lunta vielä 50 senttiä.

Vierailija
6/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottimainen tekosyy verkon ostamatta jättämiseen kuin miehelläkin. Eli pata kattilaa soimaa...

Vierailija
7/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäaikaa meidän kanssa kaksi "isoa" poikaa, joilla oli edessä kiva kesäloma kipsin kanssa. MOlemmat siis trampoliinimurtumia. Toinen oli 12-vuotias, toisen ikää en tiedä, mutta hiukan nuorempi varmaan.

Meinaan vaan, että sekö ei sitten haittaa, jos isommat lapset murtaa luitansa ja viettää 6 viikkoa hautovan kipsin kanssa. Ajatelkaa nyt vähän vanhemmat ja isovanhemmat!

Vierailija
8/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai revi jostain se 65€ kasaan, oli just tolla hintaa jossain tarjouksessa. Ja käy ite se sinne virittelemässä.

Ja sano sille miehelle että lapsi ei saa hyppiä trampoliinilla ennenkuin se verkko on siinä tai otat yhteyttä lastenvaljojaan tai jotain.

Uhkailu, kiristys ja lahjonta toimii kaikkiin

Vierailija
9/9 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei voi vielä laittaa lunta on vielä 20 senttiä. Tosin tyttären poika olisi jo kuukausi sitten halunnut,että tramppa pitää laittaa silloin oli lunta vielä 50 senttiä.

kun pienemmille. Isot hyppii kovemmin ja korkemmalle ja tekee kaikennäköisiä temppuja. Kyllä se suojaverkko on tarpeen ihan kaikille!!!

Eikä sen ostaminen kenenkään taloutta kaada, tai sitten pitää ottaa koko trampoliini pois käytöstä!