Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos lapsi ei viihdy leirillä - kokemuksia?

Vierailija
20.06.2012 |

10v menossa ensimmäiselle leirilleen ja jännittää kovasti.. viisi yötä pois kotoa tuntuu hänestä pitkältä ajalta ja pelkää jos ei saa kavereita..

Miten voisin tsempata?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin eivät edes haluaisi mennä. Mikä leiri kyseessä?

Vierailija
2/5 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leiriltä on se, että kaksi vkoa jonka leiri kesti olin niiiin ikävissäni, enkä yhtään viihtynyt yhteisleikeissä ja lipunnostoissa ja vihasin kimppamajoitusta.Olin 10v. Ja edelleenkään en ole ns.leiri-ihminen,kamalinta mitä voin kuvitella;)Olin kyllä muutenkin kova ikävöimään kotiin aina.Jos lapsesi on sellainen ryhmätoiminnassa ja porukassa viihtyvä, nin kyllä se hyvin menee.Itse en ollut. Toisaalta,jos mahdoton ikävä iskee, niin kai sieltä voi hakea kesken pois?Kamalaa on olla ikävissään monta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vastannut kysymykseesi, miten voisit lasta tsempata. Rohkaisua vaan ja korostamista, että hän voi soittaa aina kotiin ja jos on kamalaa, niin voidaan hakea pois.

Vierailija
4/5 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytöllä oli kaveri mukana ja niin vain tuli kova koti-ikävä ja haettiin tyttö (8v) kotiin.

Vierailija
5/5 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle on oikeasti aika ahdistavaa, jos hän ei yhtään viihdy leirillä, ja hänen on pakko olla siellä. Lapselle tulee silloin tunne, että hän on täysin muiden armoilla eikä yhtään voi vaikuttaa siihen, miten asiat ovat. Sen sijaan jo pelkkä tieto siitä, että leiriltä pääsee halutessaan pois, voi rohkaista ja auttaa lasta viihtymään leirillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä