Mieheni ehdotti mun jäämistä kotirouvaksi. -ajatuksia?
Vähän on ristiriitaiset tunteet tästä, mitä ajatella..
Koko aikuiselämäni olen töissä ollut, viimeiset kaksi vuotta mieheni yrityksen palkkalistoilla. En ole pitänyt hoitovapaita ym. Nyt lapset ovat jo sen ikäisä että nuorinkin on jo eskarilainen, joten kotona ei siis kokopäiväisesti ketään hoidettavia, niin nyt mieheni ehdottaa että jäisin kotia pitämään pystyssä hetkeks aikaa, koska taloudellinen tilanne sen sallisi, saisin harrastaa ym. aika vapaasti.
Mä en vaan oikein tiedä, viihtyisinkö loppujen lopuksi ja näyttääkö CV:ssäkään oikein hyvältä tällainen taukoilu, enhän voi tietää onko miehelläni yritystä loppuelämäksi vai joudunko vielä hakemaan vieraalta töitä? Outo tilanne..
Kommentit (6)
Ehdit harrastaa mitä vaan, liikkua enemmän, nauttia lapsistasi, jotka murrosikää lähestyttäessä tosiaan tarvitsevat sinua. Tietysti jäät, nauti siitä!
sä oot siellä miehen yrityksen palkkalistoilla, niin ole sitten vaikka työlomalla tms. jolloin siis työsuhde säilyy, ei aukkoja cv:ssä, mutta et ole silti töissä.
Janostat tietty palkkaa. Et jää ilman eläkettä eikä aukkoa CVhen :)
Lähtisin saman tien viemään irtisanomisilmoitusta töihin
Mutta itse en kyllä pystyisi kuvittelemaan itseäni "pelkästään" kotona pitemmän päälle.
Jos jäisit kotiin, niin hoida eläkeasiat kuntoon ja jos teillä on avioehto, niin katso ettet jää puille paljaille mahd. eron sattuessa.
Jäisin heti, jos mieheni ehdottaisi :)
Kotona olo on tosin tuttua, lasten kanssa on tullut oltua useampi vuosi, kun ovat olleet pieniä.
Olisi ihanaa, jos olisi mahdollisuus olla heitä koulusta vastassa. Olisi aikaa myös tehdä taas omia juttuja...