Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka laittaa hintalaput kirppisvaatteisiin kun ei ole maalarinteippiä?

Vierailija
20.04.2012 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä langalla vaikka.

Vierailija
2/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä voi jäädä ikävä jälki. Suurin osa maalarinteipeistä on erittäin huonolaatuisia. No, jos on puoli päivää kiinni, niin ehkä jälkeä ei jää. Vihaan maalarinteippejä.

Olen rakennusinsinööri. Olen laitellut omaa taloamme. Kun maalaan ikkunoita, niin kylläpä vaan jää jo vuorokaudessa pysyvä teippijälki ikkunaan. Todella ärsyttää. Siitä sitten niitä olen partakoneen terällä irrotellut. Korvaus pitäisi maksaa tuollaisesta tuhotyöstä. Käytän nykyään Scotch-läpinäkyvää kirjoitettavaa teippiä.

Automaalaamot käyttävät kunnon teippejä. Niiltä eikä saisi tietää, mikä teippi ei jätä jälkeä. Myös vanhemmillani putkiremonttia tekevä firma kielsi maalarinteipin käytön juuri tahraavuuden takia. Heiltä saa kunnon teippiä.

No kirppisvaatteet: ne voi hinnoitella parilla ompeleella. Itse ompelen siis parilla pistolla lapun vaatteeseen. (Hakaneulat voisi olla toinen tapa, mutta niitä kuluisi paljon.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään maalarinteippiä kirppisvaatteisiin, irtoilevat (=et saa tuotetta myydyksi vaikka joku haluaisi ostaa) ja jättävät jälkiä, eli paperilapuille vaan ja sit parilla pistolla ompelet tai hakaneulalla...jollain kirppiksillä on nuppineuloja lappuja varten..

Vierailija
4/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laittanut nitojalla kiinni. Ei jaksa alkaa ompelemaan lappuja.

Vierailija
5/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neula ja lankaa käteen vaan ;)

Vierailija
6/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii!

Vierailija
7/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitti tekee vaatteeseen reiän. Etenkin trikoovaatteet lähtevät sitten seuraavassa pesussa suurentumaan ikävästi.

Vierailija
8/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilta kirppiksiltä saa paikanpäältä hakaneuloja tai nuppineuloja joilla laittaa hintalaput kiinni..

Vierailija
9/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa ommella sillä vaatetta on todella paljon! seitsemän isoa laatikkoa!

t. ap

Vierailija
10/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa ommella sillä vaatetta on todella paljon! seitsemän isoa laatikkoa!

t. ap

Vierailija
11/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hintalappu pitää niitata fiksuun paikkaan, eli piiloon, kuten kainalosauman kohdalle paidoissa ja housuihin vaikka vyötäröön, niin ylös kuin mahdollista, tai vaikka vyölenkin alle.

Vierailija
12/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisko 200 vaatekappaletta? Enemmän? Silloin tarvitaan 200 hakaneulaa. Mitä maksaa 200 tai 500 hakaneulaa? 5 euroa? 10 euroa?

Vierailija
13/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nitojalla niskalappuun. Tai sitten niin että ottaa pätkän lankaa ja pujottaa vaikka napinlävestä ja nitoo ne päät hintalappuun.

Vierailija
14/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laittanut nitojalla kiinni. Ei jaksa alkaa ompelemaan lappuja.

koskaan vaatteita, joissa nitojalla kiinnitettyjä lappuaj, koska niissä on usein reikä sitten niitin poiston jälkeen.

Vierailija
15/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellaisilla pienillä niiteillä.

Vierailija
16/16 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka somistukseen tarkoitettuja nuppineuloja. Ei maksa paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme