Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jo 6v sinkkuna!!

Vierailija
20.04.2012 |

Kerran onnistuin tapailemaan yhtä miestä.. Mutta muuten olen ollut täysin sinkku. En käsitä miten muut onnistuu pariutumaan mutta mä en!

Mussa on varmaan jotain vikaa. En kyllä kauhean helposti kiinnostu kenestäkään, ehkä se estää.. En tiedä..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sinä aikana, mutta miehet eivät olleet sellaisia, jotka olisivat alun alkaenkaan kiinnostaneet pitkäaikaisina kumppaneina, kunhan yksinäisenä joskus hairahdin muutaman kuukauden seurusteluun.

Toisaalta viihdyin aika hyvin yksinkin, mutta joskus oli raskasta, varsinkin kun kaverit saivat lapsia ja alkoivat elää lapsiperheen elämää, jolloin ei ollut enää samalla tavalla aikaa kavereille. Ymmärsin sen toki hyvin, mutta yksinäsitä aikaa se oli.

27 vuotiaana tapasin mieheni, ja tänä vuonna täytän 46, eli yhdessä oltu onnellisesti jo parikymmentä vuotta (toki ylä- ja alamäkiä ollut, mutta enemmän ollaan oltu onnellisia kuin onnettomia).

Vierailija
22/27 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen jo 37 vuotta :( En ole eläissäni seurustellutkaan kuin vuoden tuossa kolmikymppisenä, silloin vakavasti mielisairaan miehen kanssa jonka kanssa en pystynyt yhteiseloa edes harkitsemaan.

Mulla on paljon syitä miksi joudun olemaan sinkku: en ole kaunis vaan harmaahiirulainen, olen erittäin ujo ja ns. tylsä ihminen (istun vaan päivät työn jälkeen kotona eikä mulla ole mitään kiinnostavaa puhuttavaa). En ole kovin seksuaalinenkaan vaikka välillä seksiä kaipaankin. Kukapa tämmöisestä kiinnostuisi, en minäkään miehenä kiinnostuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen jo 37 vuotta :( En ole eläissäni seurustellutkaan kuin vuoden tuossa kolmikymppisenä, silloin vakavasti mielisairaan miehen kanssa jonka kanssa en pystynyt yhteiseloa edes harkitsemaan.

Mulla on paljon syitä miksi joudun olemaan sinkku: en ole kaunis vaan harmaahiirulainen, olen erittäin ujo ja ns. tylsä ihminen (istun vaan päivät työn jälkeen kotona eikä mulla ole mitään kiinnostavaa puhuttavaa). En ole kovin seksuaalinenkaan vaikka välillä seksiä kaipaankin. Kukapa tämmöisestä kiinnostuisi, en minäkään miehenä kiinnostuisi.

sitten halua tehdä mitään töiden jälkeen? Kai olet kiinnostunut muistakin asioista maailmassa kuin työstäsi?

Vierailija
24/27 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa ihanaa. Jos ikinä tahdot olla ei-sinkku, täältä saa yhden vähän käytetyn ääliömiehen ihan ilmaiseksi. Tai siis itse pitää hakea, postimaksua en maksa. t.kyllästynyt

tyhmä kysymys varmaan mutta miksi et jätä sitä miestä?

taidat salaisesti rakastaa sitä ääliötä ;)

Vierailija
25/27 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sitten halua tehdä mitään töiden jälkeen? Kai olet kiinnostunut muistakin asioista maailmassa kuin työstäsi?

Mulla on 2 koiraa eikä niitä oikein voi jättää enää yksin kun työpäivän ja matkojen takia ovat olleet jo 9,5 tuntia yksin kotona. Toisaalta ei minua niin monet kodin ulkopuoliset asiat kiinnostakaan ei esim. mitkään ohjatut harrastukset. Olen semmoinen kotihiirulainen, jonka unelma olisi että siellä kotona olisi toinen samanlainen jonka kanssa keskustella syvällisiä, kokata yhdessä, käydä kävelyillä.

Vierailija
26/27 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva löytää vertaistukea :) Toivottavasti mulle käy vielä joskus kuin sulle.. Mä jotenkin pelkään tosi paljon, että jos puhun sinkkujen kanssa normaalisti niin he luulevat että yritän iskeä ja siis pelkään tätä myös niitten kanssa ketä oikeasti voisinkin yrittää iskeä :D Siksi en saa sanaa suustani potentiaalisten seurassa! Vähänkö tyhmää olla tällainen :)

Pahimmillaan olen alkanut juttelemaan ok näköisen miehen kanssa ja kun jutellessa huomannut ettei meillä jutut niin hyvin suju yhteen hän on sitten suuttunut kun olen siirtynyt muualle. Pelkän ulkonäönkö perusteellaa pitäisi päättää kenen kanssa viettää aikaa :D Se suomessa pahiten mättää että jos haluaa jutella se koetaan iskuyritykseksi :D Hauskimmat illat ja juhlat ovat itse asiassa ne joista on löytänut juttuseuraa ilman että on ollut mitään kipinää ja odotuksia.

Vierailija
27/27 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 koiraa eikä niitä oikein voi jättää enää yksin kun työpäivän ja matkojen takia ovat olleet jo 9,5 tuntia yksin kotona. Toisaalta ei minua niin monet kodin ulkopuoliset asiat kiinnostakaan ei esim. mitkään ohjatut harrastukset. Olen semmoinen kotihiirulainen, jonka unelma olisi että siellä kotona olisi toinen samanlainen jonka kanssa keskustella syvällisiä, kokata yhdessä, käydä kävelyillä.

tuollaiset miehet löytää varmastikin netistä koska jos ei käy missään niin missä voisitte toisenne tavata. Kyllä tuollaisia miehiä on varmasti olemassa, mutta eivät ole välttämättä mitään urheilullisia ja puheliaita ihmisiä.