Jo 6v sinkkuna!!
Kerran onnistuin tapailemaan yhtä miestä.. Mutta muuten olen ollut täysin sinkku. En käsitä miten muut onnistuu pariutumaan mutta mä en!
Mussa on varmaan jotain vikaa. En kyllä kauhean helposti kiinnostu kenestäkään, ehkä se estää.. En tiedä..
Kommentit (27)
on omat ongelmamme :) TIedän, että huono parisuhde on vielä kamalampaa kuin tämä, että sikäli olen tyytyväinen.
Pelkään vaan etten ikinä löydä ketään. Lapsiakin olisi ehkä kiva joskus saada ja muuta, vaikken siitäkään ole ihan varma. Mutta tosiaan, noita ääliömiehiä kyllä riittää.
Paitsi että kohta tulee 8 v täyteen.
Ongelma mulla on se, että en käy juurikaan kapakoissa tai muualla missä tapaisi potentiaalisia kummpaneita. Nettiäkin on kokeiltu, mutta se tapa ei vaan nappaa.
Lisäksi sen jonka haluisin, valitsi toisen. Ja se, jonka saisin, paljastui idiootiksi.
Mutta yksinkin on ihan ok. Itekkin oon varsin kranttu.
Mäkin olen ollut sinkkuna kuusi vuotta. Mihin sitä miestä muka tarvii?
Itse olin 6 vuotta sinkkuna. Aluksi niin väsynyt, etten voinut edes kuvitella miehiä, sitten tuli se epätoivo - en ikinä saa ketään, lopulta se tunne, että olen upea ja selviän ihan mistä vain, nautin elämästäni ja olostani. Ja kas, siinä se oli elämänimies. Nyt olen ollut parisuhteessa puolitoista vuotta ja kaikki sujuu hyvin :)
Älä lannistu!!
mutta silti tuntuu jo että kaipaisin toista vierelle. Muutamia tapaillut, mutta ei vaan natsaa. Ja ne kenestä itse pitäisin, eivät pidä samalla tavalla minusta.
Nyt löysät ranteet käyttöön ja käyt niillä treffeillä sillä asenteella, että on kiva oppia tuntemaan uusia miespuolisia ystäviä. Asenteesi on nyt, haluan miehen. Se karkoittaa miehet, usko mua :).
haluaisin miehen, jonka kanssa voisi matkustella ja tehdä kaikkea.. Mun kaikki ystävät seurustelee ja ne tietty tekee kaikki jutut miestensä kanssa! Lisäksi kaikilla kutsuilla on ulkopuolinen olo, kun muut keskustelee siitä mitä "me" tehtiin.. Tosin kellään ystävälläni ei ole sellaista miestä, jonka itse haluaisin joten..
Onko siellä ketään sinkkua?
Itse löysin omani tuttavan johdatuksella. Oli vinkannut meistä toisillemme facebookissa. Kävin kyllä katsomassa miehen kuvat ja totesin, että ok on, mutta en sen enempää ajatellut asiaa. Mies olisi ollut enemmän kiinnostunut ja oli ehdottanut tutulleni treffejä. Tuttu taas tiesi, että treffeille en lähtisi kun ovat järjestetyt. Mutta kerran sitten olin baarissa ystävieni kanssa pitämässä hauskaa ja tämä mies tunnisti minut siitä fb:n kuvasta ja tuli kysymään "oletko sinä Hanna"...ja siitä se lähti :)
siinä just on, kun ei ole.. Niin kuin sanoin, ystävieni miehet ovat kaikki vähän sellaisia, jotka eivät minua kiinnostaisi ja myös heidän ystävänsä ovat sellaisia.. Ja nuo samat ystävät ja miehet on jo pyörineet aika kauan kuvioissa, joten noita miesten ystäviä olen kyllä nähnyt.
minä vaan satuin kyllästymään sinkkuuteen ja päätin lähestyä kaveriani jonka tiesin kiinnostuneen minusta. Ketään unelmien prinssiä en ole koskaan tavannut joten ajattelin ettei odotuksessa mitään järkeä enää ole.
En tiedä onko tämä sitten rakkautta, mutta hänen kanssaan voin tehdä kaikkea sitä mitä yksin en ole halunnunt/voinut tehdä. Lisäksi hän on ainoa ihminen jolle olen pystynyt puhumaan ongelmistani.
Ja hän on komea ja minä olen krantuin ihminen ikinä :D
Riittääköhän tämä vai uskaltaako sitä enää sinkuksi ryhtyä+
olisipa minulla noin päin.. Minulla kun taas on yksi kaveri kenestä olisin kiinnostunut, ei hän ehkä mikään täysin unelmien prinssi ole, mutta tosi mukava ja kaikkea, hän ei vain ole kiinnostunut minusta sillä tavalla. Ehkä odotan että hän tekee tuollaisen ratkaisun :D
olisipa minulla noin päin.. Minulla kun taas on yksi kaveri kenestä olisin kiinnostunut, ei hän ehkä mikään täysin unelmien prinssi ole, mutta tosi mukava ja kaikkea, hän ei vain ole kiinnostunut minusta sillä tavalla. Ehkä odotan että hän tekee tuollaisen ratkaisun :D
oletko varma ettei hän ole kiinnostunut? oletko kokeillut vietellykeinoja? :D
pyydellä häntä kaikkialle ja muutenkin pitää yhteyttä, mutta koska minä olen aina se pyytäjä ja yhteydenpitäjä, olen tullut siihen tulokseen, ettei hän ole minusta kiinnostunut. Kai hän muuten ehdottaisi minulle päin joskus jotain..
pyydellä häntä kaikkialle ja muutenkin pitää yhteyttä, mutta koska minä olen aina se pyytäjä ja yhteydenpitäjä, olen tullut siihen tulokseen, ettei hän ole minusta kiinnostunut. Kai hän muuten ehdottaisi minulle päin joskus jotain..
ok harmi :( minulla oli aikasemmin samanlainen tapaus ja pakkohan siinä oli luovuttaa, vaikka luulin että hän olisi se oikea. Ja hän osoittaituikin täysidiootiksi, enkä vieläkään tajua oliko hän koskaan kiinnostunut vai ei.
olisi helpompaa jos tää henkilö olisi täysidiootti.. Ärsyttää kun olisi tosi paljon samoja kiinnostuksenkohteita, mutta häne ei vain jotenkin tajua kiinnostua minusta. Pitäisi saada hänet pois mielestä. Kännissä jos ollaan samassa paikassa hän saattaa "olla kiinnostunut" mutta selvinpäin ei mitään. Hitto tällaista!!
Minkä ikäinen muuten olet?
Minulla oli sekin vikana että aika ujona ihmisenä minusta todennäköisesti kiinnotuivat toiset ujot. Ja heillä aloitteen tekeminen/kiinnostuksen näyttäminen vaan sattuu olemaan niin vaikeaa. Joskus olen jälkeenpäin tajunut että hei toihan "yritti" mua :D
25.
Mäkin olen periaatteessa ujo, ainakin miesten kanssa.. Naisten kanssa on helpompi jutella.. Ja myös niitten miesten joista en ole kiinnostunut :D
Mutta mielestäni juuri tuon kaverinikin tilanteessa pyysin häntä niin monta kertaa kaikkialle, että hänkin olisi voinut joskus vain ohimennen pyytää minua. Mutta eipähän vaan pyytänyt!
25. Mäkin olen periaatteessa ujo, ainakin miesten kanssa.. Naisten kanssa on helpompi jutella.. Ja myös niitten miesten joista en ole kiinnostunut :D Mutta mielestäni juuri tuon kaverinikin tilanteessa pyysin häntä niin monta kertaa kaikkialle, että hänkin olisi voinut joskus vain ohimennen pyytää minua. Mutta eipähän vaan pyytänyt!
Joo ollaan juuri samanikäisiä, jotenkin ärsyttää tilanne puolestasi kun on itsekin ollu samassa tilanteessa. Minä myöskin puhuin helposti niiden kanssa joista en ollut kiinnostunut, lisäksi helppo puhua myös miesten kanssa jotka varattuja koska he eivät pelästy että yrittäisin iskeä :)
kiva löytää vertaistukea :) Toivottavasti mulle käy vielä joskus kuin sulle.. Mä jotenkin pelkään tosi paljon, että jos puhun sinkkujen kanssa normaalisti niin he luulevat että yritän iskeä ja siis pelkään tätä myös niitten kanssa ketä oikeasti voisinkin yrittää iskeä :D Siksi en saa sanaa suustani potentiaalisten seurassa! Vähänkö tyhmää olla tällainen :)
ompa ihanaa.
Jos ikinä tahdot olla ei-sinkku, täältä saa yhden vähän käytetyn ääliömiehen ihan ilmaiseksi. Tai siis itse pitää hakea, postimaksua en maksa.
t.kyllästynyt