Herkkävaistoinen tietäjä vastaa viidelle ensimmäiselle
murtuneella hengelläni, koska on itselläkin vaikeaa. Mutta olen valmis kuuntelemaan muutamaa. Omaan kristityn arvopohjan. En kysele kuolleilta vaan tutkin ihmisen "henkeä" ja Jumalaa, vaistoan asioita. En hyväksy pettämistä, sivusuhteita. Eli niistä ei kannata kysyä, vastaus on aina ei.
Kommentit (30)
Tarvitsen tätä nyt.
En tiedä mihin uskoa, en tiedä onko ihmisellä karma. Tai olenko minä vain se porsaanreikä koko nyky-yhteiskunnassa... Voitko Sinä kertoa minulle miksi elämässäni kaikki menee vaikeimman kautta? Muistan käyneeni keskustelun "Jumalan kanssa" ollessani 4-v. Minä tulen kulkemaan kivisen polun ja sillä on joku tarkoitus. Minä olen kulkenut kivisen polun, sama aura, sama vaikutus -MIKSI?!?!? MIKSI? kuinka paljon minun odotetaan kestävän?
Ja menekö siihen vielä kauan, jos paranen?
Rukoile sinäkin sitä ja pyydä armahdusta sairaudestasi. En näe tämän jälkeen mitään estettä, ettet paranisi. ap
Tarvitsen tätä nyt.
En tiedä mihin uskoa, en tiedä onko ihmisellä karma. Tai olenko minä vain se porsaanreikä koko nyky-yhteiskunnassa... Voitko Sinä kertoa minulle miksi elämässäni kaikki menee vaikeimman kautta? Muistan käyneeni keskustelun "Jumalan kanssa" ollessani 4-v. Minä tulen kulkemaan kivisen polun ja sillä on joku tarkoitus. Minä olen kulkenut kivisen polun, sama aura, sama vaikutus -MIKSI?!?!? MIKSI? kuinka paljon minun odotetaan kestävän?
Ihmisellä ei ole karmaa. Mutta mitä ihminen kylvää, sitä hän niittää. Jos kylvää vaan itsekkyyden peltoon, ajan tullen se kantaa huonon hedelmän. Jos tekee kaikki ratkaisut elämässä vain omaksi hyväksi, toisten kustankuksella... Sen joutuu joskus tulevaisuudessa kohtaamaan. Mutta paljon tässä maailmassa viattomat kärsii, paha menestyy... Eli ei ole aivan mustavalkoinen tuo niittämisen sekä kylvämisen laki. On olemassa Jumala, joka johdattaa ihmisen elämää. Ihminen tekee itse valinnat. Jumala sallii ne, tai sitten ei... Jokaisella on oma tie. Minä henk koht uskon tuollaisiin lapsena käytyihin keskusteluihin Jumalan kanssa, koska lapsi on puhdas sekä viaton. Sinä tiedät itse vastauksen kysymykseesi, että miksi olet joutunut käymään läpi vaikean tiek. Saat sen selville, kun rukoilet, tutkit itseäsi ja jos haluat viisautta, lue sananlaskujen kirjaa luvut 1-6. Siellä on vastausta. Minä tiedän, luulen tietäväni, vastauksen myös. Muttet uskoisi vaikka sen kertoisin. On vielä matkaa kuljettavana siis... Kysele ja etsi. Löydät vastauksen. ap
olen 33 vuotias nainen ja aivan hukassa elämäni kanssa. Työkuviot ovat aivan rempallaan,en pääse alalle töihin minne kovasti haluaisin. Mitä näet minulle työasioissa?
Toivon myös todella kovasti vielä yhtä lasta perheeseemme, näetkö minulla uutta vauvaa? Onko se tyttö vaiko poika? Milloin?
KIITOS
Olen oikeasti aivan hukassa näiden kahden asian kanssa jotka varjostavat koko elämääni
Pääsenkö nauttimaan elämästä ilman ainaista
Kärvistelyä!
Elämäsi järjestyy monin tavoin paremmaksi. Olet vilpitön sydämeltä ja haluat totuutta kaikessa. Kaunis sydämen asenne. ap
olen 33 vuotias nainen ja aivan hukassa elämäni kanssa. Työkuviot ovat aivan rempallaan,en pääse alalle töihin minne kovasti haluaisin. Mitä näet minulle työasioissa?
Toivon myös todella kovasti vielä yhtä lasta perheeseemme, näetkö minulla uutta vauvaa? Onko se tyttö vaiko poika? Milloin?
KIITOS
Olen oikeasti aivan hukassa näiden kahden asian kanssa jotka varjostavat koko elämääni
Vaikket saisikaan työtä, mitä kaipaat, koita ajatella, että työstä saaduilla rahoilla elätät perhettäsi ja tyo on kuitenkin hyväksi ihmiselle. Itse en ole päivääkään saanut tehdä sitä työtä, mitä olen aina halunnut. Mutta olen tyytynyt tilanteeseeni. Yritän nähdä hyvät puolet. Yritän sanoa sinulle, että älä anna työasioitten viedä itseäsi hukkaan eikä epätoivoon. Jos on edes jotain työtä, tee sitä ja tee parhaasi siinä. Ehkä vielä pääset tekemään unelmiesikin työtä. Kaikki ei käy hetkessä. Lapsiasiaa en osaa nähdä niin selvästi, että tyttö vai poika ja milloin. Mutta ei ole mitään sellaisia esteitä, ettet saisi vielä lasta. ap
hmm... Minä olen se joka tallotaan maahan, mutta parhaani mukaan sieltä nousen. En tiedä minkälainen ihminen sinun ajatuksissasi olen, mutta se mitä etsin ei todellakaan korreloi minkään kanssa tässä maailman ajassa. Uskon Jumalaan, sitä ei mikään vie pois, mutta sinuun on vaikea uskoa! Kuulostaa tekopyhälle ja keksitylle, toisen ahdinkon hyväksi käyttävälle ihmiselle. Oman oikeudenottajia on IHAN LIIKAA. Mutta kiitos tästä näkökulmastasi.
Pärjäänkö lapsen kanssa? Löydänkö koskaan itselleni miestä? Kiitos:)
Pärjäänkö lapsen kanssa? Löydänkö koskaan itselleni miestä? Kiitos:)
Pääsenkö nauttimaan elämästä ilman ainaista
Kärvistelyä!