Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko varastanut kaupasta ruokaa, kaljaa, siideriä..?

Vierailija
03.04.2012 |

Jos olet niin milllaisia määriä ja mitä taktiikkaa noudattamalla? Lähisiwasta vai Cittarista?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olla juomatta, jollei ole varaa ostaa.

Vierailija
2/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähihuoltsikalta joskus hurjana teininä. Kaljahylly oli sopivassa kuolleessa kulmassa kassaan nähden, pari kertaa vietiin kassillinen kerrallaan niin, että yksi jututti kassapoikaa, toinen pakkasi oluita ja eiku ulos.

Ai gauhee..... =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli teille, jotka ootte niin junnuja ettette ole eläneet koriaikaa, etiketti oli tämä:

kori laitettiin kärryjen alaosaan, yksi kaljapullo nostettiin hihnalle, ja kassalle sanottiin niitä olevan korillinen. Kassa sai pikakoodilla laitettua sen korillisen kuitille.

Monet harrasti taktiikkaa 'jollei kassa kysy onko näitä korillinen, niin en kyllä sanokaan'. Itse en niin tehnyt, koska se on myymälävarkaus. Joidenkin kaverieni mielestä se ei ollut, koska ei kysytty.. mikä logiikka! jos laitan juuston laukkuun eikä multa kysytä onko laukussani maksamaton juusto, en varastanut sitä? Okei...

Vierailija
4/30 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä röyhkeämpi toiminta sen varmempi saalis.Kassien kanssa olen mennyt isoihin kauppoihin ja jonon ohi vaan ihan rennosti,silleen olen aina onnistunut.

Vierailija
5/30 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varastanu muutama kerra lähiaikoina s-marketista energiajuomaa koska täällei enään myydä energyy..eilen kaverin kanssa mentiin kauppaa ja ostettiin 6bäkki coca-colaa,no meiän oli sitte pakko saaha batteryy nii vaihettii vaa muutama cokis batteryyn ja kympillä meni läpi:) 4batteryy+2cocacolaa tuli maksaan yht 3e 29snt :))

Vierailija
6/30 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oli jotain pikku näpistyksiä kun piti hakea jännitystä elämään. Tyyliin purkkaa, röökiä.

Vierailija
7/30 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä sitä piti mennä ja varastaa kaupasta milloin alkoholia milloin vaatteita, joskus karkkiakin. Huh, kuinka hävettää nyt näin vanhempana. Kaljat eräästä s mraketista sai varastettua kaverin avulla, joka muka katseli mehuvalikoimaa mutta todellisuudessa vahti ettei kukaan tule juuri sinne. Minä sitten fiksuna likkana lastasin repun/laukun täyteen mitä sain ja eikun ulos kaupasta jonkun pikkuostoksen kanssa.

Vaatteet taas lähti matkaan sovituskopissa, jossa leikkelimme kynsisaksilla hälyttimet irti ja ompelimme reiät myöhemmin kotona. Kerran jäimme kiinni ja siihen se loppui.

Vierailija
8/30 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2012 klo 11:57"]

Mm. Citarista. Sattuman oikusta sain muutama vuosi sitten haltuuni erilaisia hälyttimenpurkualustoja, jotka ovat riittävän pieniä että pystyn kantamaan olkalaukussa mukanani sovituskoppiin. En muista milloin olisin viimeksi maksanut lastenvaatteista. No, tuleehan sitä otettua aikuistenkin vaatteita, mutta esim. takit on liian isoja vietäväksi. Tämä on taiteenlaji.

[/quote]

Tähän. Mäkään en vie mitään juomia mutta vaatteita senkin edestä. Sain viitisen vuotta sitten haltuuni kuin sattuman oikusta laitteen jolla voi irrottaa vaatteesta hälytysnapin ja siitä on ollut iso apu. Laite on ns. siirrettävä ja verraten pienikokoinen, mahtuu hyvin isompaan käsilaukkuun.

Vierailija
9/30 |
01.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaupoista meikkejä ja koruja, siis tyyliin hm ja seppälä. Otettiin vaatteita käsiin, kierreltiin hyllyjen välissä ja välillä napattiin jotain pientä käteen, sit mentiin muka sovittaman vaatteita, ja tavarat taskuun tai laukkuun :D

Joskus kaupasta kans jotain tikkaria/suklaapatukkaa, otettiin vaan hyllystä ja laitettiin hihaan piiloon :D 

Vierailija
10/30 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15 vuotias nuori nainen ja kaipasin kesän alussa jännitystä elämääni, joten jossakin kumman vaiheessa aloin varastelemaan, milloin vaatteita, meikkejä, kynsilakkoja, jotain ruokaa ja iittala astioita. Tunnen syyllisyyttä ja tiedän että kaupoissa esim. vaate - ja ruokakaupoissa myyjät tunnistavat minut. Stadiumissa kävi tänään huonosti kun kuntoilen paljon niin tarvitsin kuntoilulegginssit ja sellaisiin ei ollut juuri nyt rahaa, niin päätin varastaa ja kun lähdin liikkeestä niin hälytykset rupesivat soimaan. Myyjä huomasi varmasti että varastin mutta hän oli langan laiha kukkakeppi about 45kg-50kg ja minä itse 90kg levea harteinen nuori nainen joka nostaa rautaa enemmän mitä laki sallii. joten myyjä ei lähtenyt perääni mutta en aijo mennä samoille kaupoille nyt vähään aikaan. huono omatunto kolkuttaa mutta minkäs teen.... typerää touhua minulta ja miten pääsisin myymälävarkauksista eroon..??? AUTTAKAA !!!!

Vierailija
11/30 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/30 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään ole. Töihin ja heti rikolliset!

Vierailija
13/30 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo varastanut mutten sitä enään harrasta. Sulloin reppuun vaan kaljat ja kävelin kassan ohi. En oo jäänyt onneksi kiinni.

Vierailija
14/30 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään varasta.

Vierailija
15/30 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran otin irrallisen tippaleivän väkkärän maistiaiseksi.

Kauppias torui.

Vierailija
16/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli haettua kaupasta 14-16 ikäisenä todella paljon eri kaljoja eri kaupoista, reppu selkään ja toinen pitää repun suuta auki ja toinen lappaa kyytiin ja eikun ulos :D kertaakaan en jäänyt kiinni vaikka kameratkin osoittivat rötöstelyä :P

Vierailija
17/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kaksi sikspäkkiä kerrallaan yhtee reppuun mahtui :D

Vierailija
18/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15-vuotiaana kesätöissä pikkukaupassa. Toinen kesätyttö sanoi että nyt hänen kaverit tulee ja tulikin sitten iso porukka jotka kantoi muutaman kaljakorin siitä kassan ohi. Olin vähän järkyttynyt.

Vierailija
19/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli teille, jotka ootte niin junnuja ettette ole eläneet koriaikaa, etiketti oli tämä:

kori laitettiin kärryjen alaosaan, yksi kaljapullo nostettiin hihnalle, ja kassalle sanottiin niitä olevan korillinen. Kassa sai pikakoodilla laitettua sen korillisen kuitille.

Monet harrasti taktiikkaa 'jollei kassa kysy onko näitä korillinen, niin en kyllä sanokaan'. Itse en niin tehnyt, koska se on myymälävarkaus. Joidenkin kaverieni mielestä se ei ollut, koska ei kysytty.. mikä logiikka! jos laitan juuston laukkuun eikä multa kysytä onko laukussani maksamaton juusto, en varastanut sitä? Okei...

Aha.. meillä laitettiin kaupan lasit sisään ja joka jätkä kantoi korillisen kaljaa autoon. Soli silloin..

Sinkkumies

Vierailija
20/30 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sixpäkeissä käännettiin reunimmaiset tölkit niin että viivakoodit näkyvät. Usein kassa otti hinnan siitä yhdestä tölkistä eikä sixpäkin muovista, eli maksoin yhden kuuden sijasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi