Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia teitä on Kööpenhaminassa (liittymät yms.) jos ajaa billundiin?

Vierailija
19.04.2012 |

Lentokentältä siis. Onko monimutkaista? Huonot opasteet jne. Vai helppoa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvässä paikassa suhteessa moottoriteihin kontra keskustaan.

Mutta miksi et lennä mantereelle suoraan Billundiin tai johonkin muuhun lähistön kaupunkiin.

Paljon helpompi niistä on ajella Legolandiin.

Vierailija
2/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan helppoa oli. Moottoritielle lentoasemalta pääsee helposti, ja siitä vaan sitten jokunen sata kilometri. Viimeiset pätkät ovat tarkinta seurantaa vaativia, koska Legoland on ihan maaseudulla, ja aika pienten teiden päässä, mutta kyllä sinne normaaliälyinen löytää karttakirjan ja varsinkin navigaattorin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos oot se roilainen niin olen se joka ehdotti matkailuautonvuokrausta, halvat lennot helsinkiin ja sieltä autolla eteenpäin, niin lepposaa. Toki tuokin vaihtoehto käy, helppo siellä on ajaa, oikeasti.

Vierailija
4/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä tarvitse edes karttaa, viitoitus on niin hyvä. (Ja minä ajoin.)

Vierailija
5/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoitus olisi lähteä yksin kahden lapsen kanssa, joista ei kyllä ole apua _päinvastoin_ (sori vaan, tämä on vähän kärkkäästi sanottu ;) )

Lisäksi en ole koskaan ajeskellut "suurissa paikoissa", kuten HKI. Lähinnä se oikeasta liittymästä ja oikean kaistan valitseminen pelottaa.. Navigaattorin ottaisin autoon..

Vierailija
6/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli motari menee ihan kentän vierestä. Sitten vaan auton nokka kohti Jyllantia ja menoksi - jos onnistui minulta, niin onnistuu sinultakin.

Matkalla tulee vastaan myös yksi maksullinen silta - oli elämys meidän lapsille.

Vierailija
7/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli motari menee ihan kentän vierestä. Sitten vaan auton nokka kohti Jyllantia ja menoksi - jos onnistui minulta, niin onnistuu sinultakin.

Matkalla tulee vastaan myös yksi maksullinen silta - oli elämys meidän lapsille.

Lentokenttä ei taida olla aivan keskustassa?

ap

Vierailija
8/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse lähtisi ajamaan, jos en olisi aikaisemmin ajanut isoissa kaupungeissa.

Moottoritietähän se on suurimman osan matkaa, mutta...

Miksi ette lennä Billundiin? Lentokenttähän on ihan Legolandin vieressä.

Vierailija
9/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Suomessa.

Siellä Kööpenhaminassa taisi olla nelikaistaisia moottoriteitä.

Vierailija
10/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ihan ystävällinen vinkki: jääkää kotiin :)

Vierailija
11/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kätevää. Plussana lyhyet välimatkat

Vierailija
12/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kentältä kun lähdet, niin on aika paljon liikennettä oikeestaan pitkäänki, mutta ei tarvi kuin ajaa eteenpäin ja omalla kaistalla, niin hyvin menee. Jos tulee jotain pysähdyksiä tai muuta, niin kyllä sä navigaattorin kanssa oikeeseen suuntaan pääset lähtemään ja matka jatkuu.

Onko sulla luottokortti. Sillä sujuu siltamaksu helpoimmin, mutta jos maksaminen (automaatti) epäilyttää, niin aja suoraan siihen käteismaksupisteeseen.

Tiet on merkitty hyvin ja vasta lopussa joudut pienemmille teille, mutta navigaattorin kanssa varmaan sujuu :)

Mä asun täällä Jyllannissa, joten jos kysyttävää on, niin voin vastailla. Tervetuloa!

Vierailija
13/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpis-Billund

Vierailija
14/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse lähtisi ajamaan, jos en olisi aikaisemmin ajanut isoissa kaupungeissa.

Moottoritietähän se on suurimman osan matkaa, mutta...

Miksi ette lennä Billundiin? Lentokenttähän on ihan Legolandin vieressä.

Joskushan se isoissa kaupungeissakin ajaminen on kokeiltava. Minä lähtisin. Tosin olen Helsingissä ajanut viime kesänä, väärää kaistaa ja eksyksissäkin :P

AP, matkaan vain, hyvin selviät. Tanskalaiset on ystävällisempiä ku suomalaiset. Ja liikenteessä ollaan kohteliaita.

Vierailija
15/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpis-Billund

Tai pääsee Vejleen asti ja sitten pitää mennä bussilla. En suosittele.

Ja junat on muutenkin vähän mitä on. Mä en ainakaan voi suositella. Mutta mä matkustankin liki päivittäin. Voihan se matka joskus, hyvällä tuurilla, mennä ihan nappiinkin. ;D

Vierailija
16/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja helppoa oli. Hyvät opasteet ja tiet hyväkuntoisia osaa reittinsä hyvin.

Meilläkin on ihan perus halpa navigaarrori ja hyvin toimi. Itseasiassa siellä Jyllannissa se toimii vielä paremmin, kun esim. Tukholmassa, jossa on kiire ymmärtää mistä käännytään.

Jyllannissa ehtii tajuta mitä tietä tarkoitetaan.

Legoland on kyllä todellisen pöpelikön keskellä, epäilys herää voiko olla isoon turistiupaikkaan menossa, mutta kyllä se sieltä tulee!

Vierailija
17/17 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaikka en istunut itse Kööpenhaminassa ratin takana).

Olisinko ollut nro 8.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi