Käytätköä sukkahousuja, vaikka ne olisivat vähän rikki?
jA ne jotka ei käytä sukkahousuja, voivat ohittaa tämän.
Kommentit (13)
Kyllä, jos ne tulevat housujen alle. En, jos tulevat näkyviin.
Olen kyllä yrittänyt mutta ei kykene ;)
Roskiin lentää samantien kun hajoavat tai muutenkin parin pesun jälkeen kun muuttuvat löysiksi tai nyppyisiksi. Käytän sukkiksia sen verran harvoin että saavat olla uudet ja siistit.
Farkkujen alla menee enemmänkin rikkinäiset. Kunhan kasassa kestää ;)
käytän sukkahousuja niin harvoin, että silloin pitää olla ehjät
hetkenä minä hyvänsä läpi. Mutta olen kotona ja käytän sellaisia paksuja sukkiksia niin kuin lapsilla on. :D Ohuiden sukkisten kans tällainen ei onnistuisi.
Ohuet sukkahousut menee roskiin heti, kun menevät rikki, koska niitä käytä vain hameiden kanssa juhlissa.
Mä omistan muutsman parin sukkiksia ja käytän kunnes on mennyt rikki lopullisesti.
Mulla on kylmempiin säihin näitä paksumpia villasukkiksia ja kesällä en käytä sukkiksia lainkaan. Rahasyistä.
Mä käytän sukkiksia yleensä vain siksi että ne lämmittää ja pitkien housujen alta ei näy jos ovat rikki. Jos se näkyisi muillekin niin sit en käyttäisi. Ja musta on ihan järkevää käyttää vaikka olis rikkikin. Säästö- ja ekologisista syistä.
Mulla menee sukkia kamala määrä, koska eihän ne kauaa kestä ehjinä. Talvellakin käytän aina ohuita sukkia, siis polvisukkia, koska töissä käytän pikkukenkiä sisällä. Ne menee tosi nopeasti rikki, usein jo päivän käytön jälkeen. Mutta jos on reikä jossain kohti, se helposti leviää ja mikään ei ole musta rumempaa kuin risa sukka.
Käytän melkein joka päivä paksuja (yli 100 den) ja ne pirulaiset on niin kalliita ettei ole varaa ostaa uusia kun vanhat menee rikki... Joskus ollut haaroista melkein kokonaan rikki ja vielä käyttänyt kun ei yksinkertaisesti riitä rahat uusiin :D En tosiaan harrasta housuja nin sukkahousut on varsinkin keväällä/talvella/syksyllä ihan must.
Mulla menee sukkia kamala määrä, koska eihän ne kauaa kestä ehjinä. Talvellakin käytän aina ohuita sukkia, siis polvisukkia, koska töissä käytän pikkukenkiä sisällä. Ne menee tosi nopeasti rikki, usein jo päivän käytön jälkeen. Mutta jos on reikä jossain kohti, se helposti leviää ja mikään ei ole musta rumempaa kuin risa sukka.
Taidat olla aika iäkäs?
Hirveetä tuhlausta.
Farkkujen ja pitkien housujen alla käytän, ei niitä kukaan sieltä tiedä, jos pikkuisen rikki ovatkin. Hameen kanssa en käytä kuin ehjiä.
jos hame tai kengät peittää reikäkohdan.