Mies 40 ja nainen 25. Nainen 30 ja mies 25...
Miksi saan arvosteluja jatkuvasti "nuoresta" avokistani, kun ystäväni seurustelee nelikymppisen miehen kanssa ja heille ei kukaan kommentoi asiaa ja pidä kummallisena.
Minusta kuitenkin 5 vuotta on aika eri asia kun 15...
Kommentit (4)
Minulla ja miesystävälläni on ikäeroa 7 vuotta niin että minä olen vanhempi (minä 38, mies 31). Ja jatkuvasti saan kuulla typeriä naljailuja puumailusta, siitä että mies on "mun toyboy" jne. Sitä vaan pidetään outona että nainen on suhteessa se vanhempi, toisinpäin asia on ollut normaali kautta aikojen.
kiinnostaa. Kyllä minua häiritsee juuri kuvaamasi jutut. Puuma yms. Itse koen meidät suht saman ikäiseksi. Mielestäni 5 vuotta ei edes ole paljoa! En ajatelleut asiaa ennen lähipiirini jatkuvaa piikittelyä. Mies on kyllä aika nuoren näköinen ikäisekseen, mutta iahn miehen näköinen ja oloinen. Enkä minäkään nyt ikälopulta mielestäni näytä.
Tosiaan samat tuttavat minulla ja tällä ystävättärelläni jolla 4o- vuotias mies ja heille ei kyllä kettuilla.
ap
Minulla ja miesystävälläni on ikäeroa 7 vuotta niin että minä olen vanhempi (minä 38, mies 31). Ja jatkuvasti saan kuulla typeriä naljailuja puumailusta, siitä että mies on "mun toyboy" jne. Sitä vaan pidetään outona että nainen on suhteessa se vanhempi, toisinpäin asia on ollut normaali kautta aikojen.
Minua ei ole piikitelty alun jälkeen ollenkaan. Kun jossain vaiheessa tajusivat minun ja miehen olevan tosissaan unohtu puumailut yms.
Nykyisin kuulen enemmänkin siitä että on fiksua ottaa nuorempi mies. Naiset kun elää vanhemmaksi yms.
Teinä sanoisin tuttavillenne että oppivat elämään asian kanssa. Ja piikitelkää takaisin jos siltä tuntuu. Ne on vain kateellisia.
Sitähän he tahtoo että sinua se arvostelu häiritsee.
T: itse 32 ja mies 23. Ja kukaan ei edes huomaa meidän ikäeroa.