Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pussikeittokuuria ja liikuntaa yhdistää?

Vierailija
19.04.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kannattaakin!

Vierailija
2/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pitkiä kävelylenkkejä, kotijumppaa telkkarin edessä...

Henkilökohtaisesti en varmaan kovin pitkään jaksaisi näitä mun 15 km juoksulenkkejä ja 1,5 h salitreenejä pussikeittodieetillä, mutta varmaan sitten kävelisin ja tekisin kevyempää lihaskuntotreeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta liikuntaa ei kylläkään kannata harrastaa jos syö pelkkiä pussikeittoja. Tämä lukee esim. Nutrilett-pakkauksen ohjeessakin että rankkaa liikuntaa tulee välttää jos valmiste on ainoa ravinnonlähde.

Vierailija
4/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on se käsitys, että noi kitupussidietit syö lihakset, niin syökö ne silti lihakset, jos koko ajan harrastaa runsaasti liikuntaa? Onko liikkuvia ihmisiä varten jokin oma kaloritaso että ylipäänsä jaksaa liikkua?

Vierailija
5/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on se käsitys, että noi kitupussidietit syö lihakset, niin syökö ne silti lihakset, jos koko ajan harrastaa runsaasti liikuntaa? Onko liikkuvia ihmisiä varten jokin oma kaloritaso että ylipäänsä jaksaa liikkua?

miksi kukaan niitä käyttäisi?

Olin pari vuotta sitten pussikuurilla, samalla aloitin kunnollisen liikunnan, mulle tehtiin saliohjelma, kävin jumpissa ja sauvakävelyllä.

Laihduin tehokkaasti ja rasvaprosentti pieneni selkeästi, kiinteytyminen oli huomattavaa, toksi jatkoin liikuntaa pussikuurin jälkeenkin ja opettelin uuden tavan ruokkia itseni. Tiputin painoa näin vielä lisää, mutta hitaammin.

Nykyään olen kroppaani tyytyväinen!

-25kg

Vierailija
6/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelylenkit kyllä yhdistin siihen.

Jos et tavoittele kuurilla ketoosia, niin voithan aina syödä hieman jotain proteiinipitoista ja sitten harrastaa rankempaa liikuntaa.

Vierailija
7/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ihan oikeasti rasvakudosta mistä laihtua, eri asia jos normaalipainoinen jolla ei ole rasvakudosta paljoakaan alkaa ketoosidieetin. Mä olen laihduttanut nopeasti noilla 16 kg ilman mitään liikuntaa eikä minkäänlaista lihaskatoa ollut jonka olisi päällepäin huomannut.

Vierailija
8/8 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaakaan. Mutta kun ap:kin on pitemmän aikaa liikkunut ja jumppaillut niin ahkerasti kuin käytännössä pystyy, niin ottaa päähän ajatus että jokin kuuri sitten syö tulokset.

Siis mä ymmärsin jostain lehtijutusta tms. että siinä tapahtuu jokin pysyvä vaurio. Tyyliin jos syö itsensä hirmu läskiksi ja sen jälkeen laihduuttaa, niin läskistymisen seurauksena ihmisellä on laihanakin enemmän rasvasoluja kuin ikänsä normaalipainossa olleella ja ne oikein hinkuvat tulevansa täytetyiksi. Ja käänteisesti lihaksista, jos menettää jotain lihasolujaan, niin niitä ei sit saa takaisin enää. Kai? Toivottavasti ei näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi