pettääköhän mies mua? :(
mies siis yksityisyrittäjä ja viettää kaikki työpäivänsä kahdestaan erään naisen kanssa samassa tilassa, heillä siis puoliksi vuokrattu toimisto. Eivät tunne entuudestaan, vaan oli vuokranantajasta kiinni ketkä siihen otti vuokralle.
Mies on aina työviikoillaan etäinen eikä hyväile mua tai vietä iltaisin aikaa kanssani. Seksiä meillä ei todellakaan ole, kun en edes kainaloon saa tulla kun väsyttää muka niin häntä. Toki työtä hän tekee ja sen uskon, että varmaan väsyttääkin, mutta epäilyttää silti.
Pari juttua mitkä sai mut epäilemään, ja puhumaankin toki miehen kanssa siitä oli se, että tää nainen on ruvennut soittelee/tekstailee miehelle ja olen nähnyt puhelimen näytöstä että kyseessä tämä nainen, viestien sisältöä en ole lukenut. Mies kertoo että nainen lähettelee työasioiden puitteissa viestejä (siis eihän heillä ole yhteinen firma?? en kuitenkaan halua udella tarkemmin hänen saamien viestien sisältöä).
Puhelut usein mies tumppaa sanomalla minulle "ei nyt jaksa..". Yhden kerran kävin miehen toimistolla hänen kanssaan, silloin tämä nainen ei tietenkään siellä ollut. Sinne oli ilmestynyt sellainen sänkysohva tyynyineen ja viltteineen, ihmettelin sitä niin mies sanoi ettei se ole hänen eikä hän sitä käytä (yhteisessä tilassa se kuitenkin on, ja huomasin että tyyny oli rullattu kuin mies kotona tyynyn rullaa niskansa taa, miksi valehteli?)
Nyt olen taas 1,5vko ollut ilman miehen kosketusta ja kireässä ilmapiirissä, odotan vain että työrupeama loppuu. Mietin vain kertooko tämä kaikki siitä että heillä on suhde.
Meille on vauvakin tulosaa, mies kieltää kaiken ja sanoo että hänelle tulee paha mieli kun en luota häneen. Kuvittelenko tyhmiä?
Kommentit (6)
kun en viitsi jankuttaa miehelle tästä, olen jo kysellyt mutta ei ole mahdollisuuksia vakoilla häntä töissään.
ap
toivotaan kuiten, ettei petä. Jankkaamista en suosittele.
mee josku yllätyskäynnille toimistolle ja katso miten miehes siihen suhtautuu.
on kahden lukitun oven takana tämä, eli ei mahdollisuuksia yllättää. ilman soittamista miehelle ei kukaan päästä mua sisään, miehen pitää itse olla jo ensimmäisellä ovella vastassa.
siinä mielessä oikein otollinen paikka pettää, kukaan ei näe toimistoon, kun ikkunat niin korkealla eikä kukaan pääse yllättää, kun ei ole avaimia tai ovikoodeja, vain he kahdestaan.
itse olen kehunut hänen tuoksua, että saa jalat vapisemaan kun on niin ihanan miehekäs tuoksu. miehen mielestä ei ole kummallista laittaa tuoksua töihin, meikkaanhan minäkin, ja laitan tuoksua omaan työhöni (olen asiakaspalvelija, en kahdestaan jonkun miehen kanssa toimistolla)
ap
Jos asia vaivaa mieltäsi ja pyörii päässä päivittäin, niin palkkaa yksityisetsivä. Se on aika pieni satsaus mielenrauhasta! Mm. täältä löytyy yhteystiedot:
http://www.yksityisetsiva.fi/ja.php